• پنجشنبه / ۲ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400100201191
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

عزیزی خادم در بازدید از باشگاه ذوب‌آهن؛

باشگاه ذوب‌آهن تبلور تاریخ ورزش است و بوی اصالت می‌دهد

باشگاه ذوب‌آهن تبلور تاریخ ورزش است و بوی اصالت می‌دهد

ایسنا/اصفهان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ذوب‌آهن همانگونه که در بخش صنعت، نمایانگر  تاریخ  صنعت کشور محسوب می‌شود، در ورزش نیز تبلور ورزش کشور است و من از بدو ورود در این باشگاه اصالت را دیده‌ام‌.

رئیس فدراسیون فوتبال، به همراه رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان و هیئت همراه ​از باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان و امکانات این باشگاه بازدید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی باشگاه ذوب‌آهن، در ابتدای این جلسه علیرضا احسانی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن ارسال ۱۳۴۷ در  ورزش آقایان در رشته‌های فوتبال، هندبال، دوومیدانی، وزنه‌برداری، والیبال نشسته و بسکتبال و در ورزش بانوان در رشته‌های فوتبال، والیبال، هندبال، بسکتبال، والیبال نشسته درلیگ‌های برتر کشوری و استان شرکت دارد و با داشتن بازیکنان و مربیان حرفه‌ای سهم عمده‌ای در رشد و تعالی ورزش کشور داشته است.

 وی افزود: ما پدری مهربان همچون شرکت سهامی ذوب‌آهن داریم که به پشتوانه آن هر لحظه که مجوزهای لازم صادر شود، آماده خرید و نصب سیستم VAR هستیم؛ زیرا از نبود این سیستم به اذعان خداداد افشاریان، ضررهای جبران ناپذیری از داوری دیده‌ایم و در فصل گذشنه ۱۵ امتیاز حساس را از دست دادیم و امسال نیز در دیدار مقابل استقلال، پیکان و شهرخودرو و آلمینیوم و مس رفسنجان و به‌ویژه در مقابل هوادار که گل صدرصد آفساید به نفع ان تیم اعلام شد، ضرر کردیم.

وی تصریح کرد: باشگاه ذوب‌آهن به دلیل سازندگی و تقدیم صدها بازیکن در لیگ‌های مختلف، باشگاهی به تمام معناست، لذا باید از سوی متولیان ورزش به‌ویژه فوتبال مورد عنایت ویژه قرار گیرد.

حضور پررنگ ذوب‌آهن در صنعت و ورزش

 شهاب‌الدین عزیزی خادم، ضمن تایید مشکلات و سختی‌های بی شمار باشگاه داری در کشور گفت: ذوب‌آهن همانگونه که در بخش صنعت، نمایانگر  تاریخ  صنعت  کشور محسوب می‌شود، در ورزش نیز تبلور ورزش کشور است و من از بدو ورود در این باشگاه اصالت را دیده‌ام  و خوشبختانه امروز اداره باشگاه برعهده احسانی از ورزشکاران ملی  است و من به نوبه خود از زحمات باشگاه ذوب‌آهن در امر تیم‌داری در رشته‌های  مختلف به‌ویژه فوتبال و مخصوصا فوتبال بانوان تشکر می‌کنم و به یزدی‌زاده نیز دست مریزاد می‌گویم.

وی افزود: امروز فوتبال ما از ملی تا باشگاهی از نبود VAR متضرر می‌شوند و این مسئله هر چه زودتر باید حل شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در ارتباط با مشکلات قضایی نیز گفت: ارکان قضایی فوتبال به نحو احسن انجام وظیفه می‌کنند و دخالت در این حوزه تخصص من نیست.
 

وی، مارکتینگ را قدرت اصلی باشگاه‌ها دانست و افزود: در زمنیه تبلیغات محیطی از همه باشگاه‌ها حمایت می‌کنیم و آماده ارائه هر خدمتی دراین زمینه هستیم.

عزیزی خادم اضافه کرد: حیفم آمد که به اصفهان بیایم و به باشگاه ذوب‌آهن که از در و دیوارش عطر اصالت و انسجام برمی‌خیزد، نیایم و امیدوارم این باشگاه با ریشه که سابقه درخشان نایب قهرمانی لیگ را در پرونده دارد، قوی‌تر از قبل در عرصه ورزش و فوتبال حاضر شود.

در ادامه این جلسه بهروز یبلویی، معاون  مالی و پشتیبانی باشگاه ضمن بیان این نکته که در اشتباهات داوری اخیر در حق باشگاه ذوب‌آهن بسیار جفا شده است، گفت: انتظار ما از فدراسیون فوتبال اجرای عدالت و حمایت از باشگاه‌های بزرگ و واقعی است.

وی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و کار سخت تیم‌داری و عدم وجود درآمدهای ناشی از تبلیغات محیطی و حق پخش تلوزیونی خواهش ما این است که عدالت را به شهرستان‌ها برگردانید و از باشگاه‌های امثال ذوب‌آهن که در هر مقطع چندین تیم در رشته‌های مختلف در بالاترین رده‌های لیگ‌های باشگاه‌های کشور را اداره می‌کنند، در امور اقتصادی و بیمه ورزشکاران حرفه‌ای حمایت کنید.

در ادامه رمضانی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه نیز در خصوص مشکلات داوری، کمبود امکانات ارتباطی داوران، فعالیت باشگاه ذوب‌آهن در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و هواداران و امکانات باشگاه توضیحاتی ارائه داد وخواستار حل شدن مشکلات داوری تیم ذوب‌آهن شد 

در حاشیه این دیدار عزیزی خادم و هیئت همراه از قسمت‌های مختلف باشگاه بازدید کردند. در پایان این دیدار نشان باشگاه و پیراهن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که به نام عزیزی خادم حک شده بود، به ایشان اهدا شد.

باشگاه ذوب‌آهن تبلور تاریخ ورزش است و بوی اصالت می‌دهدباشگاه ذوب‌آهن تبلور تاریخ ورزش است و بوی اصالت می‌دهد

باشگاه ذوب‌آهن تبلور تاریخ ورزش است و بوی اصالت می‌دهد

باشگاه ذوب‌آهن تبلور تاریخ ورزش است و بوی اصالت می‌دهد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha