• پنجشنبه / ۲ دی ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1400100200930
  • منبع : نمایندگی مازندران

کشف ۳۹ میلیاردی کالای قاچاق در مازندران 

کشف ۳۹ میلیاردی کالای قاچاق در مازندران 
عکس تزیینی است

ایسنا/مازندران جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای مرحله دوم طرح عملیاتی ظفر و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳۹ میلیارد ریال در سطح استان خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سیدموسی حسینی با اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری ۱۴۰ تیم عملیاتی و بطور همزمان در ۸ شهرستان تابعه به اجرا در آمد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس به مرحله اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح ۱۹ عامل افیونی و ۴۹ معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع ۲۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.
سرهنگ حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری ۷۲ سارق و ۶ مالخر اموال سرقتی، ۸ خودرو ، ۱۹ دستگاه موتورسیکلت  و انواع کالاهای سرقتی از مخفیگاه های این افراد کشف شد.
وی ارزش کل کالاهای سرقتی را بالغ بر ۹ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این طرح ۱۸۸ نفر از مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی شناسایی و دستگیر شدند .
حسینی به کشف ۴۹ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و اظهار داشت:اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا ، دستگیری ۹ قاچاقچی و کشف ۳۹ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریالی انواع کالاهای قاچاق از دیگر اقدامات پلیس در این عملیات بوده است.
سرهنگ حسینی از توقیف ۵۶ خودرو و ۳۴ موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح نیز خبر داد و بیان داشت: در راستای نظارت بر واحدهای صنفی ۲۶ واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت مقررات صنفی و انتظامی پلمب شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از ادامه این طرح در استان خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha