• پنجشنبه / ۲ دی ۱۴۰۰ / ۰۲:۳۰
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1400100100843
  • خبرنگار : 71567

از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛

شرایط پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی اعلام شد

شرایط پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی اعلام شد

دانشگاه علوم پزشکی تهران دستورالعمل ثبت نام پانزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، متقاضیان ثبت نام پانزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ می توانند تا روز یکشنبه  ۱۰ بهمن ماه۱۴۰۰  با مراجعه به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی https://sipad.tums.ac.ir/Hermes.html?param=stdnew و اسکن مدارک  نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. بر این اساس هرگونه مغایرت مدارک ارائه شده با دستورالعمل موجب کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام از طرف دانشگاه خواهد شد.

پرداخت الکترونیکی مبلغ یک میلیون ریال از طریق سامانه ثبت نام، برگ ثبت نام تکمیل شده، مدرک معتبر که نشان دهنده معدل کل مقطع دیپلم متوسطه باشد، مدرک معتبر که نشان دهنده معدل مقطع کارشناسی رشته های مورد پذیرش باشد و کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم یا برگه اعزام به خدمت بدون غیبت برای داوطلبان مرد از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در پانزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱عنوان شده است.

براساس بخشنامه جدید سازمان وظیفه عمومی ناجا ،ادامه تحصیل مشمولان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در مقطع دکتری پیوسته پزشکی بلامانع بوده و می­ توانند از معافیت تحصیلی استفاده نماید.(مشمول باید در فرجه یک ساله فراغت از تحصیل و فاقد غیبت باشد).

مدرک پایان و یا معافیت از طرح برای مشمولان طرح نیروی انسانی. داوطلبانی که مشغول گذراندن طرح نیروی انسانی هستند در صورت قبولی، هنگام ثبت نام در دانشگاه ملزم به ترخیص از طرح می­‌باشند.

دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد؛ در صورتی که داوطلب واجد شرایط شرکت در آزمون نباشد مبلغ پرداختی جهت ثبت نام به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. در صورت قبولی در آزمون با توجه به آموزش رایگان، ضروری است پذیرفته شدگان همانند سهمیه آزاد برگ تعهد خدمت مربوطه را تکمیل کنند.

تاریخ برگزاری آزمون متعاقبا از طریق سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران اطلاع رسانی خواهد شد. شرکت کنندگان در آزمون مذکور باید حتما باید فارغ التحصیل شده باشند.

داوطلبانی که در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده اند لکن به دلیل تعهدات و طرح نیروی انسانی موفق به دریافت مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی نشده اند می ­توانند درخواست را به دانشگاه خود ارائه کنند. تا دانشگاه مذکور گواهی را با ذکر معدل به صورت محرمانه به این دانشگاه ارسال نماید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۲ ۰۸:۳۹

یعنی هر کی به هر کیه و هر دانشگاهی سر خود ثبت نام می کند ؟ مگر اینها کنکور سراسری لازم ندارند ؟

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۲ ۱۱:۰۴

ببخشید شرط سن هم داره

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۲ ۱۱:۱۵

یعنی میشه از کارشناسی ژنتیک وارد پزشکی شد ؟ شرایطش چجوریه ؟

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۲ ۲۳:۴۵

با سلام یعنی بنده که ۴۰سالم هست ومعدل دیپلم ۱۸هست ومعدل لیسانس هم ۱۶ولیسانس مهندسی عمران هستم میتونم ثبت‌نام کنم؟

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۲ ۱۲:۰۹

سلام بر دوستان عزیز ، داخل این خبر به خوبی توضیح داده نشده. منظور از کارشناسی به دکتری اینه که عزیزانی که مدرک لیسانس دارند یا دانشجوی کارشناسی هستند و در کنکور رتبه خوب آوردن و پزشکی براشون گرفته میتونن ثبت نام کنند و دروس عمومی براشون محاسبه میشه. منظور از خبر اینه. نه اینکه هرکی کارشناسی داره و الان میتونه بره پزشکی ثبت نام کنه منظور این نیست

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۴ ۰۷:۴۸

ببخشید میشه واضح تر توضیح بدید ممنونم من باز متوجه نشدم

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۲ ۱۳:۵۳

با سلام اینجوری که شما فکر می کنید نیستش برای این آزمون باید معدل دیپلم 18 و معدل کارشناسی کمتر از 16 نباشه و سن داوطلب 25 بیشتر نباشه

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۲ ۱۵:۵۱

سلام با چه مدرکی پرستاری میشه؟

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۲ ۱۸:۰۸

دانشجوی ترم اخر پرستاری هم میتونه شرکت کنه؟

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۲ ۱۸:۳۸

چه رشته هایی ازکارشناسی مورد پذیرش هستند؟!

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۳ ۰۵:۴۲

بابا جوونای مملکت اگه بجای تحصیل می‌رفتند دنبال صنعت هم فرار مغزها نداشتیم هم مشکلات اقتصادی مون کمتر بود نه نیازی به پول نفت داشتیم عزیزان بچسبید به کار دکتر کم شد که نمیشه از هند و اطرافش با التماس میان

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۳ ۰۸:۳۳

سلام خدمت شما! آیا اتباع هم میتوانند، در بخش علوم پزشکی مقطع کارشناسی به گونه شهریه پرداز شامل شوند؟ اگر جواب تان بله است، پس با کدام شرایط؟ آیا از آنها هم آزمون خواهند گرفت.؟ و شهریه ی هر ترم چقدر خواهد بود.؟

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۲ ۱۶:۳۵

سلام کارشناسی چه رشته هایی میتونن شرکت کنن؟

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۲ ۲۲:۳۳

ببخشید یه خورده معلومات بیشتر بدهید که این آزمون و دانشجویی دولتی است یا غیر دولتی منظورم اینه که پیش پرداخت یا فیس هم اخذ میکنند یا خیر

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۳ ۰۱:۰۸

یعنی میشه از کارشناسی کشاورزی رفت پزشکی؟حداقل واضح توضیح بدن چ رشته هایی وبا چ شرایطی برن ثبت نام

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۳ ۰۹:۴۰

خیلی خوبه ممنون

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۳ ۱۰:۰۵

متاسفانه مغزهایی که بایستی بره به سمت مهندسی و فناوری میره به سمت پزشکی که تنها در جامعه مریض این مدل رخ میده همین پزشک ها اگر تجهیزات ساخت شده توسط مهندسین نبود فقط میتونستن سرماخوردگی رو درمان کنن

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۳ ۱۵:۳۰

برای خانواده ایثارگران چی شرایط فرق داره ؟

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۳ ۱۶:۴۲

سلام.ببخشید ایا می توانم از مدرک ارشد زبان انگلیسی که فارغ التحصیل شده ام انصراف داده واز لیسانس به پزشگی ثبت نام نمایم؟

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۳ ۱۸:۴۶

کاش شرط معدل دیپلم را بردارند و نمره آزمون رو ملاک قرار بدن.

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۳ ۱۸:۴۸

من که لیسانس دبیری علوم تجربی دارم میتونم شرکت کنم؟

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۳ ۱۸:۴۹

ای کاش بقیه دانشگاه ها هم همین کار ر میکردن

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۳ ۱۸:۵۱

اگر بقیه دانشگاه های کشور هم پذیرش از مقطع لیسانس داشتند خیلی خوب می شد