• چهارشنبه / ۱ دی ۱۴۰۰ / ۲۳:۱۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1400100100838
  • خبرنگار : 50145

فرماندار ماکو:

ماکو بیش از شهرهای دیگر در معرض مواجه با امیکرون است

ماکو بیش از شهرهای دیگر در معرض مواجه با امیکرون است

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: شهرستان ماکو به لحاظ مرزی بودن و تردد هزاران مسافر و کامیون ترانزیتی از مرز بازرگان بیشتر در معرض مواجه با سویه امیکرون کووید ۱۹ است.

علی محمدی ایروانلو شامگاه اول دیماه در جلسه مشترک شورای فرعی پدافند غیرعامل و ستاد مبارزه با کرونا شهرستان ماکو با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ستاد شهرستانی مبازره با کرونا گفت : با اتحاد و انسجام بین تمامی دستگاههای عضو ستاد توانستیم مسیر را برای جولان ویروس کووید ۱۹ در منطقه سخت و با شرایط بوجود آمده در مدیریت پیک اول تا پنجم کرونا موفق عمل کنیم. 

وی با بیان اینکه شهرستان ماکو به لحاظ مرزی بودن و تردد هزاران مسافر و کامیون ترانزیتی از مرز بازرگان بیشتر در معرض مواجه با سویه امیکرون کووید ۱۹ است، افزود : زیر ساخت های لازم از جمله ایجاد مرکز مراقبت بیماری های واگیر ، آماد سازی محل قرنطینه انسانی برا ی اسکان مسافران مشکوک به بیماری امیکرون ورودی به کشور از طریق مرز بازرگان ، ابلاغ دستورالعمل های مربوطه ستاد ملی مبارزه به کرونا به سازمان ها و ادارات ذیربط صورت پذیرفته و مجموعه ادارات عضو ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا در آمادگی کامل است. 

فرماندار ماکو به مشکل تردد اتباع بیگانه و عابرین غیرمجاز از مبادی غیر رسمی مرزهای آبی و خاکی شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: تشدید کنترل گلوگاهها و مبادی رسمی و غیر رسمی شرق کشور باید بیش از پیش در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد تا اتباع بیگانه بعد از طی هزاران کیلومتر به این منطقه نرسیده و مشکلاتی را برای ما و مرزنشینان ایجاد نکنند. 

به گزارش ایسنا، رئیس شورای فرعی پدافند غیرعامل شهرستان ماکو در ادامه به احصاء تخصصی مسائل و مشکلات دستگاههای اجرایی و ادارات خدمات اشاره و خواستار اجرایی شدن بند (ی) ماده ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در خصوص تخصیص ۲ درصد اعتبارات تمامی سازمان ها به بحث پدافند غیرعامل شد. 


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha