• چهارشنبه / ۱ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1400100100361
  • خبرنگار : 71567

سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی اعلام کرد

دعوت از دانشجویان برگزیده برای کمک به پیشبرد برنامه راهبردی دانشگاه

دعوت از دانشجویان برگزیده برای کمک به پیشبرد برنامه راهبردی دانشگاه

سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی با تاکید بر اینکه دانشجویان برگزیده علمی و فرهنگی می توانند با بررسی دقیق مسائل دانشگاه بازخوردها و پیشنهادهای خود را برای بهبود شرایط به هیئت رئیسه دانشگاه انتقال دهند، گفت: در ماموریت ها و چشم اندازهای دانشگاه بر مبنای دو راهبرد "بهبود و ایجاد" طراحی شده است تا بر اساس آنها فعالیت های در حال انجام ، بهبود پیدا کند.

به گزارش ایسنا، دکتر عبدالله معتمدی در نخستین نشست صمیمی هیئت اندیشه ورز راهبردی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: هدف از این نشست، مشورت، همفکری و ارتباط متقابل با دانشجویان دانشکده های مختلف برای اجرای هر چه بهتر برنامه ها و ماموریت ها و همچنین ارتقا و تعالی دانشگاه است.

وی بیان کرد: دانشگاه علامه طباطبائی پتانسیل علمی بالا و امکانات بسیاری دارد که می تواند به عنوان دانشگاه تاثیرگذار در جامعه ایفای نقش کند. دانشجویان برگزیده علمی و فرهنگی می توانند با بررسی دقیق مسائل دانشگاه بازخوردها و پیشنهادهای خود را برای بهبود شرایط به هیئت رئیسه دانشگاه انتقال دهند.

سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی عنوان کرد: در ماموریت ها و چشم اندازهای دانشگاه دو راهبرد "بهبود و ایجاد" طراحی شده است تا بر اساس آنها بتوان فعالیت هایی که در حال انجام است، بهبود پیدا کند و آنچه نیاز امروز دانشگاه است ولی وجود ندارد را ایجاد کنیم.

دکتر معتمدی همچنین یادآور شد: تحقق برنامه های دانشگاه علامه طباطبائی بدون حضور دانشجویان نخبه، خلاق و ایده پرداز و همفکری با آنها امکان پذیر نیست. بنابراین استفاده از مشورت و همکاری دانشجویان در راس برنامه ها  قرار گرفته است و امیدوارم دانشجویان بتوانند در این حوزه یاری گر هیئت رئیسه و مسئولان دانشگاه باشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، در ادامه دانشجویان مدعو در سخنانی درخواست‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود را در موضوعات مختلف مطرح کردند. تشکیل تیم های کاربردی سازی و مردمی سازی دانش، راه اندازی دوره های بوم اندیشی، فعالیت در حوزه محیط زیست، دخیل کردن دانشجو در سیاست‌گذاری‌های دانشگاه، تعریف دانشجو بودن به عنوان کار و راه اندازی مدرسه الهیات از جمله پیشنهادات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha