به گزارش ایسنا بنابر اعلام مادگیفت، واحد سالنامه مادگراف یکی از تولیدکنندگان برتر سررسید و سالنامه 1401 میباشد.
سررسید 1401 واحد سالنامه مادگراف برای شروع یک قرن جذاب
نکات مهم در خرید سررسید
مهمترین نکاتی که باید خریداران سررسید و سالنامه به آن توجه داشته باشند شامل مواردی همچون: متریال جلد سررسید، نوع کاغذ مصرفی برای صفحات داخلی سررسید، نوع صحافی سررسید، و سایز و قطع سررسید میباشد. مواردی همچون اضافه کردن لت گلاسه اختصاصی و ترام اختصاصی در بخش چاپ سررسید اختصاصی به شرح آن پرداختهایم.
سررسید و یا سالنامه و تقویم میتواند به عنوان هدیه سازمانی و یا هدیه تبلیغاتی برای سازمانها و مشاغل گوناگون مورد استفاده قرار بگیرد.
انتخاب یک سررسید زیبا و با کیفیت مهمترین دغدغه هر خریدار میباشد.
چاپ سررسید با قیمت مناسب
تمام شرکتهایی که در آخر هر سال برای سفارش سررسید اقدام میکنند، با قیمتهای متفاوت این محصول در وب سایتهای گوناگون روبرو میشوند تا جایی که برخی محصولات با شباهتهای ظاهری در بخش جلد سررسید و قیمتهای متفاوت باعث سردرگمی خریداران میشوند. حال سوالی که برای خریداران پیش میآید این است که نحوه محاسبه قیمت سررسید چگونه است؟ علت تفاوت قیمت در میان سررسیدهای به ظاهر مشابه چیست؟ و چگونه میتوان اطمینان حاصل نمود که قیمت سررسید متناسب با کیفیت آن تعیین شده است؟
در بررسی و مقایسه قیمت سررسید به نکات زیر باید توجه کافی داشته باشید:
- خریدارانی که بصورت حرفهای خرید سررسید خود را انجام میدهند اولین موردی که به آن بسیار توجه میکنند خرید سررسید با کیفیت و در وهله دوم با قیمت مناسب است لذا کیفیت همیشه حرف اول را میزند.
- در سالهای اخیر آن موضوعی که اکثر مشتریان سالنامه مادگراف به آن توجه میکنند و با ما در میان میگذارند این است که سررسیدی که از ما تهیه میکنند پس از هدیه دادن آن مورد توجه مخاطبان آنها و مشتریانشان قرار بگیرد بطوری که مخاطبان آنها آن سررسید را به مدت یکسال استفاده نمایند و خدای ناکرده آن را کنار نگذارند.
پس نکته دوم این است که شما باید مشتریانتان را جای خود قرار دهید و ببینید که سررسید انتخابیتان را آیا یکسال استفاده خواهید کرد یا خیر؟
- سررسید تنها یک کالا نیست. بلکه ترکیبی از کالا، خدمات (از جمله خدمات چاپی، طراحی و . . . ) و تعهدات (تحویل به موقع، ایجاد حق انتخاب برای سفارش دهنده، تحویل مطابق با مشخصات سفارش و . . .) گوناگون میباشد. لذا در ارزیابی قیمت سررسید، مجموعه این موارد را مد نظر قرار دهید.
خرید سالنامه با قیمت عمده از تولید کننده
توجه: مشتری گرامی شما به راحتی میتوانید تفاوت تولیدکنندگان سررسید از واسطههای فروش سالنامه را تشخیص دهید. پس در ادامه با ما همراه باشید که به توضیح مواردی که به شما کمک میکند که تولیدکننده سررسید را تشخیص دهید و در انتخاب نهایی و خرید سالنامه شما را یاری خواهد کرد.
فروش سررسید توسط واسطهها
مهمترین نحوه تشخیص یک واسطه بررسی قیمت سررسید نسبت به متریال مصرفی و تفاوت فاحش قیمت محصول انتخابی شما با تولیدکنندگان میباشد. در هنگام خرید سررسید شما باید قیمت سررسید را از چند تولیدکننده واقعی سالنامه استعلام کنید چرا که در حال حاضر بسیاری از فروشندگان سررسید خود را به عنوان تولیدکننده جا میزنند و در وب سایتهایشان خود را به عنوان تولیدکننده معرفی میکنند البته که آنها نیز در تجارت امروز مجبور به این کار هستند اما شما که به عنوان خریدار سررسید میخواهید نسبت به بودجه خود بهترین قیمت و کیفیت را در خرید خود داشته باشید با استعلام قیمت از چند تولیدکننده و بررسی محصولات مشابه به هم میتوانید قیمت دسته اول را در خرید سررسید خود داشته باشید.
خرید سررسید ارزان همیشه به نفع شما نیست
هیچ ارزانی بی علت نیست. هر خریداری مایل است یک کالای مشخص را با پایینترین قیمت ممکن خریداری کند. اما در اغلب موارد، اصرار بر خرید کالای ارزان قیمت به ضرر خریدار منجر میشود. عوامل زیر از جمله دلایل ارائه سررسید ارزان قیمت است.
استفاده از مواد اولیه نامرغوب در تولید سررسید:
شامل مواردی همچون: کاغذ – مرکب چاپ – متریال جلد -و در بخش صحافی استفاده از چسب با غلظت بسیار پایین و در آخر استفاده از نیروی ناکارآمد در بخش تولید
عدم توانایی تولیدکننده در بخش تولید و نداشتن تجهیزات کامل صحافی:
برخی اوقات مشاهده شده که در استعلامهای قیمت چاپ سررسید اختصاصی خیلی از تولیدکنندگان سودجو برای این که کار را بتوانند بگیرند قیمت بسیار پایین به مشتری ارائه میدهند اما در نهایت به دلیل اینکه قیمت داده شده با متریال مورد درخواست مشتری همخوانی ندارد و این مسئله باعث میشود که تولیدکننده با در نظر گرفتن سود نسبت به تولید یک سررسید با کیفیت پایینتر و ظاهری مشابه اقدام میکند. این مورد در بخش جلد سررسید بسیار در سالهای اخیر مشاهده است.
نکته نهایی در خرید سررسید
ما در این مسیر با پشتوانه بیش از یک دهه سابقه و شنیدن نقاط ضعف برخی از تولیدکنندگان از زبان مشتریان خود سعی بر این نمودیم که کلیه نواقص و ضعف های خود را سال به سال اصلاح کرده و حتی خطای خود را در بخش تولید نزدیک به صفر برسانیم و این همان هدف نهایی ماست که همانا رضایتمندی حداکثری مشتریان سالنامه مادگراف است که در سالهای اخیر آن را برای ما به ارمغان آورده است.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات