• یکشنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400092822048
  • خبرنگار : 30054

فلای تودی، مرجع ارزانترین بلیط هواپیما

فلای تودی، مرجع ارزانترین بلیط هواپیما

ارزان خرید کردن برای تمامی مردم جزو دغدغه‌های مهم به حساب می‌آید. این مسئله زمانی حادتر می‌شود که بخواهید سفر کنید و قیمت‌های بالا محل اقامت و بلیط، شما را از سفر کردن دلسرد کند. بیشتر مردم سعی می‌کنند با وسایل نقلیه کم هزینه‌ای سفر کنند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام فلای تودی، هواپیما راحت‌ترین وسیله برای سفر شناخته می‌شود و قیمت بلیط آن بسیار سرسام‌آور است. شاید باور کردنی نباشد که می‌توان برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما اقدام کرد، زیرا سایت فلای تودی این امکان را برای مسافران خود فراهم می‌کند تا بتوانند خریدی مطمئن و ارزان داشته باشند. شاید بپرسید که چگونه می‌توان از قیمت‌های ارزان بلیط هواپیما باخبر شد؟ با این مطلب همراه باشید.

فلای تودی، مرجع ارزانترین بلیط هواپیما

اطلاع رسانی از آخرین قیمت بلیط هواپیما

غالبا گفته می‌شود که اگر می‌خواهید از آخرین قیمت‌های به روز شده بلیط‌های هواپیما باخبر شوید، باید مدام سایت های خرید و فروش بلیط را دنبال یا بررسی کنید. درحالی که سایت https://www.flytoday.ir/ این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده که از آخرین قیمت‌ها را به اطلاع آنها برساند. در واقع مسافران پس از وارد شدن در صفحه جستجو سایت فلای تودی، شهر و مقصد موردنظر خود را انتخاب می‌کنند. اگر مسیر موردنظر بسیار پرطرفدار باشد و مسافر بخواهد از قیمت لحظه به لحظه آن اطلاع داشته باشد، می‌تواند ایمیل خود را در سایت ثبت کند و گزینه اطلاع از آخرین قیمت را علامت بزند. با فعال کردن این بخش، آخرین تغییرات قیمتی بلیط انتخابی از طریق ایمیل برای مسافر ارسال می‌شود. اینگونه وقت کمی صرف جستجوی آخرین و ارزانترین بلیط هواپیما می‌شود.

 با تقویم قیمتی، ارزان بخرید

بسیار پیش آمده که برای خرید بلیط هواپیما اقدام کرده و با قیمت‌های گران آن رو به رو شده باشید. اگر می‌خواهید برای سفر خود برنامه ریزی دقیق‌تری داشته باشید، طوری که دخل و خرج‌هایتان باهم یکسان شود، به سایت خرید بلیط هواپیما فلای تودی بروید و از تقویم قیمتی آن استفاده کنید. برای مشاهده نمودار و تقویم قیمتی بلیط هواپیما، لازم است بلیط و مقصد موردنظر خود را جستجو کنید، بالای صفحه نموداری از بیشترین و کمترین قیمت بلیط مقصد موردنظر در طول ماه‌ را ارائه می‌دهد. در واقع مشتریان می‌توانند مناسب‌ترین قیمت را برای روزها و ماه‌های آینده خود در نظر بگیرند و سفری به صرفه را برنامه‌ ریزی کنند.

در زمان مناسب سفر کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای داشتن سفر ارزان، سفر در زمان مناسب است. شاید این سوال پیش بیاید که زمان چه تاثیری در سفر کردن دارد؛ به طور معمول بهترین قیمت بلیط هواپیما را می‌توانید در اواسط هفته و فصل‌های کم مسافر سال (آف سیزن) پیدا کنید. در این مواقع از سال به علت کمبود مسافر قیمت بلیط هواپیما به شدت کاهش می‌یابد. اما اگر قصد دارید در فصل‌های شلوغ سال (پیک سیزن) سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم که حداقل ۳۰ روز قبل از سفر برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. اینگونه می‌توانید بلیط هواپیمایی گرانقیمت را با بهترین قیمت تهیه کنید. خوشبختانه ایران جزو کشورهای چهارفصل محسوب می‌شود، به طوری که هر موقع از سال می‌توانید به شهرهایی مسافرت کنید که هزینه کمتری بابت آن پرداخت کنید.

از کمترین به بیشترین

یکی از گیج کننده‌ترین مسائل در خرید اینترنتی بلیط هواپیما، مشاهده قیمت‌ها از کمترین به بیشترین است. بیشتر سایت‌ها به صورت نامنظم و تنها براساس زمان سفر فهرست قیمتی را به مشتریان نشان می‌دهند. در حالی که در سایت فلای تودی بدون اینکه هیچ گونه فیلتری را انتخاب کنید، به صورت پیش فرض از کمترین به بیشترین قیمت بلیط‌ها نمایش داده می‌شود. جالب است بدانید که ارزان بودن قیمت‌ها در فلای تودی، شامل پروازهای داخلی و خارجی می‌شود. در واقع هیچ‌گونه تفاوت و تمایزی بین مقصد موردنظر وجود ندارد.

فلای تودی، مرجع ارزانترین بلیط هواپیما

از بلیط چارتر غافل نشوید

یکی از راه‌های ارزان سفر کردن، خریدن بلیط‌های چارتری است. بلیط‌های چارتری شرایط و قوانین متفاوت‌تری با بلیط سیستمی دارند. چرا که چارترکننده از ایرلاین می‌خرد و با قیمتی  که می‌خواهد به مسافران می‌فروشد. بسیاری از مواقع قیمت تعیین شده از سوی چارتر کننده، بالا بوده و بلیط‌ها فروش نمی‌رود. به همین دلیل کاهش قیمت در بلیط‌ها صورت می‌گیرد و مسافر می‌تواند بلیط را با قیمت بسیار پایینی رزرو کند.

نکاتی برای خرید بلیط اینترنتی

برای اینکه خرید بلیط اینترنتی راحت و بی‌دردسری داشته باشید باید از شرایط و اعتبار سایتی که از آن خرید می‌کنید، مطلع باشید. سایت فلای تودی سابقه‌ای دیرینه در خرید و فروش بلیط هواپیما دارد. جالب است بدانید که فلای تودی سایت رزرو هتل داخلی و خارجی هم دارد. اعتبار مهمترین ویژگی برای خرید بلیط و رزرو اینترنت به حساب می‌آید. در مرحله بعدی پشتیبانی ۲۴ ساعته سایت است که می‌تواند اطلاعات مناسب و دقیقی را در اختیارتان قرار دهد. بسیاری از مسافران هنگام خرید بلیط یا رزرو هتل دچار مشکل می‌شوند و بهترین راه برای کمک رسانی، پشتیبانی سایت است. بهتر است قبل از شروع به خرید یا رزرو،‌ تمامی شرایط و موارد ذکر شده را مطالعه کنید. چرا که قوانین استرداد و کنسلی برای هتل‌ها متفاوت و برای خرید بلیط هم مدت زمان مشخصی دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha