• جمعه / ۲۶ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1400092620190
  • منبع : وزارت دفاع

مدیرعامل سازمان جغرافیایی وزارت دفاع بیان کرد

کاربرد دوگانه محصولات و تولیدات دفاعی برای بخش‌های مختلف کشور

کاربرد دوگانه محصولات و تولیدات دفاعی برای بخش‌های مختلف کشور

مدیرعامل سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح با حضور در نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی از غرفه وزارت دفاع بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از وزارت دفاع، امیر سرتیپ دوم مجید فخری در حاشیه این بازدید در رابطه با تقویت ارتباط میان بخش دولتی و خصوصی برای تامین نیازمندی ها در حوزه دفاعی، گفت: واضح است که نمایشگاه چه در عرصه تأمین نیازمندی های دفاعی و چه در عرصه تولید محصولات برای بخش خصوصی و بخش های سیویل، کارکردهای بسیار زیادی دارد.

وی ادامه داد: تحریک نوآوری ها و ایده ها در چنین فضایی میسر می‌شود. وزارت دفاع به واسطه اینکه بخش عمده ای از تولیدات و محصولاتش می‌تواند کاربرد دوگانه داشته باشد، در این جا می‌تواند توانمندی هایش را ارائه کند. همچنین برای بخش های خصوصی و ایده های افرادی که صاحب نظر هستند و جایی برای طرح ایده های خود پیدا نمی‌کنند، این فرصت فراهم شده‌ تا برای تبدیل شدن ایده‌ها به سازه و محصولات مختلف، حمایت شوند.

مدیرعامل سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، گفت: در حوزه فعالیت سازمان جغرافیایی هم این نمایشگاه عرصه بسیار خوبی است که ما نیازمندی های سازمان را مطرح کنیم و بتوانیم با استفاده از پتانسیل شرکت های خصوصی و افراد صاحب نظر، این نیازمندی ها را برطرف کنیم.

امیر فخری گفت: ان شاءالله در آینده عرصه ای برای عرضه محصولات سازمان جغرافیایی داشته باشیم. این سازمان در دو سال گذشته فعالیت های بسیار خوبی داشته، ما مرکز نوآوری ژئوماتیک را به‌عنوان‌ اولین مرکز در کشور ایجاد کردیم که با به کارگیری افراد و استارتاپ هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند و همچنین با جمع آوری ایده ها، می‌تواند به حوزه ژئوماتیک جهش خوبی ببخشد و ما شاهد رفع گلوگاه های فناوری چه سخت افزاری و چه نرم افزاری در این حوزه باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha