• پنجشنبه / ۲۵ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400092519741
  • منبع : نمایندگی اردبیل

به دنبال اعتراض بوکسورهای اردبیلی

رئیس فدراسیون بوکس ایران از ورزشکاران عذرخواهی کرد

رئیس فدراسیون بوکس ایران از ورزشکاران عذرخواهی کرد

ایسنا/اردبیل رئیس فدراسیون بوکس از اعضای مجمع انتخاباتی هیئت بوکس و ورزشکاران استان به خاطر اتفاقات رخ داده عذرخواهی کرد.

در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت بوکس استان اردبیل در سالن اجتماعات رضازاده اردبیل برگزار شد در جمع خبرنگاران  ثوری با عذرخواهی از اعضای مجمع اعلام کرد که هیچ‌گونه بی‌احترامی به ورزشکاران رشته بوکس این استان انجام نشده و ما حق نداریم که توهین و یا بی‌احترامی را به ورزشکاران داشته باشیم.


وی ضرورت حل مشکلات ورزشکاران رشته بوکس را یادآور شد و تصریح کرد: ما اعتراضات بدتر از این را در روی رینگ دیده‌ایم و بر این باوریم که قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی باید اخلاق و رفتار حسنه را مورد توجه قرار دهند.


رئیس فدراسیون بوکس گفت: به هیچ‌ وجه بی‌احترامی از سوی بنده و یا دبیر فدراسیون انجام نشده ولی معلوم نبود با هدایت چه کسانی اتفاقات ناگوار مجمع هیئت بوکس استان اردبیل رخ داد که ما را در نهایت مظلومیت مورد الفاظ ناشایست قرار دادند.


ثوری افزود: ما در تاری 83 ساله بوکس ایران در سال‌های اخیر تلاش کردیم تا مدال‌آوری‌هایی را برای کشورمان داشته باشیم که از خطه اردبیل نیز فرهاد مرادی‌ها همراه تیم ملی بودند.


وی راه‌اندازی این رشته را در قالب نیروهای مسلح، دانشجویان و جامعه کارگری یادآور شد و خاطر نشان کرد: ما از همه استان‌ها و استعدادهای آنها در تیم ملی استفاده می‌کنیم و قطعا در مسابقات جهانی و بین‌المللی سعی خواهیم کرد تا مدال‌آوری‌های ورزشکاران شهرستانی را مورد توجه قرار دهیم.


ثوری اضافه کرد: در 4 سال اخیر تعداد ورزشکاران رشته بوکس را تا 2 برابر افزایش دادیم و از 23 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در این رشته تعداد ورزشکاران به 47 هزار نفر رسیده است.


رئیس فدراسیون بوکس کسب مدال‌های مختلف ورزشکاران بوکس کشورمان را در مسابقات جهانی لهستان و صربستان یادآور شد و بیان کرد:‌ استان‌هایی که ورزشکاران توانمندی در این رشته دارند، بیشتر مورد حمایت قرار می‌گیرند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha