• سه‌شنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400092318195

بستری ۱۰۵ بیمار جدید و ثبت ۳ فوت ناشی از کرونا در فارس

بستری ۱۰۵ بیمار جدید و ثبت ۳ فوت ناشی از کرونا در فارس

ایسنا/فارس براساس آخرین آمار اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۵ بیمار جدید در شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه در فارس بستری شدند و متاسفانه سه بیمار مبتلا به کرونا فوت کردند.

برپایه آخرین اطلاعات اعلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تا صبح روز سه‌شنبه ۲۳ آذر در شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه، یک میلیون و ۵۲۸ هزار و ۳۱۳ تست تشخیصی مولکولی و ۲۶۵ هزار و ۲۸۳ مورد تست سریع انجام و  ۵۰۶ هزار و ۴۶۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹، شناسایی شده است.

طبق این آمار، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۵ نفر در بخش‌های کرونایی مراکز تحت مدیریت علوم پزشکی شیراز بستری شدند و آمار کل بیماران مثبت و مشکوک دارای علائم بستری به ۷۵۰ نفر رسیده است که ۱۰۶ نفر از آنان به دلیل وخامت شرایط جسمی، خدمات مراقبت ویژه دریافت می‌کنند.

این آمار همچنین حاکی از ثبت ۳ مورد فوت بر اثر ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته بوده که با احتساب این عدد، آمار کل قربانیان همه گیری کرونا از ابتدا تاکنون به هفت هزار و ۳۲۰ نفر افزایش یافته است.

آمارها نشانگر آنست که طی مدت همه گیری کرونا، ۴۹۶ هزار و ۲۱۹ از مبتلایان شناسایی شده، از بیماری کروناویروس رهایی یافته‌اند.

این خبر حاکیست که مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به ۶ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۶۲۵ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۱۹۷ هزار و یکصد دُز نوبت اول، دو میلیون و ۸۲۵ هزار و ۱۴۵ دُز نوبت دوم و ۱۳۸ هزار و ۳۸۰ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha