• دوشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400092217304

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس:

گسترش تعاونی‌ها در افزایش مشارکت مردم موثر است

گسترش تعاونی‌ها در افزایش مشارکت مردم موثر است

ایسنا/فارس سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: توسعه و گسترش تعاونی‌های توسعه عمران شهرستان‌ها گامی موثر در راستای افزایش مشارکت مردمی در توسعه شهری و روستایی است.

مصطفی هاشمی دوشنبه ۲۲ آذر در نشست با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و فرمانداران شهرستاهای این استان، رفع نواقص موجود در مسیر تشکیل تعاونی‌های توسعه و عمران شهرستان‌های فارس را نوید داد و افزود: توسعه و گسترش تعاونی‌های توسعه عمران شهرستان‌ها گامی موثر در راستای افزایش مشارکت مردمی در توسعه شهری و روستایی است.

هاشمی با بیان اینکه تاکنون تعاونی توسعه و عمران در ۱۶ شهرستان فارس تشکیل شده است، تاکید کرد: تشکیل تعاونی توسعه و عمران در سایر شهرستان‌های استان نیز در دستور کار قرار دارد.

او تاسیس تعاونی‌های توسعه و عمران شهرستانی را اقدامی نهضت گونه و ضروری در راستای پیشرفت و آبادانی شهرستانها دانست و اظهار کرد: با ایجاد این تعاونی‌ها ضمن سالم سازی محیط‌های اداری از حیث رانت بازی و دیگر خطاها و تخلفات، مردم نیز نسبت به آینده امیدوار می شوند.

هاشمی ادامه داد: اشتغال‌زایی، افزایش سرمایه و درآمد مردم، تسریع در رشد و توسعه تمام شهرها، هدایت منابع مردمی به طرح‌های اشتغال زا، بستر سازی برای ورود همه افرادی که به نوعی با مجموعه شهرستان وابستگی دارند به فعالیت‌های اقتصادی و کمک به خودکفایی و تقویت بنیه اقتصادی شهرها ازجمله مزایای تشکیل تعاونی های توسعه و عمران است.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، تشکیل و راه‌اندازی شرکت عمران و توسعه در شهرستان‌ها را یکی از بهترین راهکارهای اشتغال و تولید دانست و به نواقص موجود در اساسنامه این شرکت‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha