• یکشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400092116131
  • خبرنگار : 50165

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان اعلام کرد

انتخاب شهردار زنجان؛ شاید روزی دیگر

انتخاب شهردار زنجان؛ شاید روزی دیگر

ایسنا/زنجان با وجود اینکه انتخاب شهردار در دستور جلسه شورای اسلامی شهر زنجان قرار داشت ولی این مهم به روزهای آینده موکول شد.

منصور مرادلو پیش از ظهر امروز (۲۱ آذرماه) در جلسه رسمی و علنی شورا که برای انتخاب شهردار برگزار شده بود، اظهار کرد: در چهار ماه گذشته همه اعضا نشان دادند بحق پیگیر مطالبات هستند و نظارت جدی بر عملکرد شهرداری دارند.

وی افزود: شورا می‌تواند با استفاده از ظرفیت مسئولان رده بالا، شهر را به نقطه‌ای برساند که آرمان مورد نظر جامعه محقق شود و همه نقاط شهر برخوردار از خدمات یکسان باشند.

این مسئول با بیان اینکه با وحدت و همدلی می‌توانیم به مطالبات مردم برسیم، ادامه داد: دشمنان که فکر می‌کنند در بین مسئولان تفرقه هست، اشتباه می‌کنند. مردم و مسئولان با هدف مشخص در عرصه جنگ و جهاد حضور داشتند. این مردم حامی و خواستار نظام و انقلاب هستند.

مرادلو با بیان اینکه ایران در منطقه قدرتمند است و نشان داد که ابایی از دشمن ندارد، تصریح کرد: مردم با رای ۹۸ درصدی نشان دادند پشتیبان نظام هستند. به هیچ‌وجه نباید خدشه‌ای بر نظام وارد شود و با اتحاد و وحدت مشکلات در شهر به دست مسئولان امر حل شده و برنامه چهار ساله تدوین شده، مورد حمایت شورا است.

وی با تاکید بر اینکه وحدت کلمه بین آحاد ملت، نخبگان و مسئولان مهم است، گفت: مردم باید احساس امنیت سیاسی و روانی بکنند و نقض آن خواسته دشمنان نظام است و البته گاهی خود مسئولان نیز این کار را انجام می‌دهند.

این مسئول ادامه داد: در چهار ماه گذشته فعالیت شورا سعی بر این است که لایحه‌های ارسالی بررسی شود و پیگیر پروژه‌های اصلی هستیم. حال پروژه سبزه‌میدان و پل برگردان در حال اجرا و پروژه پادگان نیز در حال تکمیل است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خاطرنشان کرد: جلسه دیگری برای انتخاب شهردار با اعضای شورا و در روزهای آینده به طور رسمی و علنی برگزار خواهد شد.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه این جلسه، اظهار کرد: شورا مجبور به ادامه مسیر بود و اگر بالاجبار تغییراتی نیاز بود، با نظر جمع و با ارسال لایحه‌ای انجام می‌شود. شورای ششم در سال‌جاری بر اساس برنامه‌های شورای قبلی فعالیت می‌کند.

حجت‌الاسلام اسحاق مجتهدی یادآور شد: در انتخاب شهردار چالش‌هایی پیش روی شورا بود ولی برای حفظ وحدت از بیان مسائلی که وجود دارد، با کظم غیظ چشم‌پوشی می‌کنیم و امید است این کار پایان‌بخش اما و اگرها باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha