• جمعه / ۱۹ آذر ۱۴۰۰ / ۲۰:۵۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400091914818
  • منبع : نمایندگی همدان

بازگشت روزهای خوب والیبال استان؛ 

سروقامتان همدان در مصاف با اسپورت هوشیار تبریز پیروز شد

سروقامتان همدان در مصاف با اسپورت هوشیار تبریز پیروز شد

ایسنا/همدان از سری رقابت های لیگ دسته اول والیبال کشور، تیم والیبال سروقامتان همدان در یک جدال خانگی برابر اسپورت هوشیار تبریز به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، در چارچوب رقابت های لیگ یک والیبال کشور و در هفته ششم مسابقات، تیم والیبال سروقامتان همدان و اسپورت هوشیار تبریز از ساعت ۱۷ در سالن فردوسی همدان به مصاف هم رفتند تا در نهایت نماینده استان همدان با پیروزی ۱-۳ در مجموع ست ها، توانست خود را از قعر جدول لیگ ب نجات دهد.

سروقامتان همدان در ست اول با نتیجه ۲۱-۲۵ و در ست دوم با نتیجه ۲۲-۲۵ پیروز شد و در ست سوم با نتیجه ۱۷-۲۵ بازی را واگذار کرد و در نهایت با پیروزی سروقامتان در ست چهارم برابر اسپورت هوشیار با نتیجه ۱۸-۲۵ موفق به پیروزی مقتدرانه برابر حریف تبریزی در مجموع ست های بازی شد.

تیم والیبال سروقامتان همدان با سرمربی‌گری "علیرضا نادی" و با لیست ۱۴ نفره وحید صالحی، پیمان نوروزپور، سعید مرادی، محمد نوروزی، پندار مومنی مقدم، فرزاد یگانه، پوریا نوروزپور، مهدی الهی، علیرضا زیبایی، مهدی نصوری، عسگرنیا، احسان قلری، مهدی عبدلی و امیر عزیزی در میدان حاضر شد.

مرتضی علایی و مجتبی نعمتی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و شاپور کشتمند و روح الله شهنی نظارت فنی و نظارت داوری مسابقه را عهده‌دار بودند.

از نکات قابل توجه تیم والیبال سروقامتان همدان می‌توان به این موضوع اشاره کرد که با وجود شکست های اخیر این تیم، سروقامتان همدان در ست های اول هر بازی پیروز بوده و در ست های بعدی شاکله اصلی عملکرد خوب خود را از دست داده است که می‌توان دلیل این مشکل را به مباحثی هم‌چون بدنسازی و آماده‌سازی یک تیم ربط داد که سرانجام این تیم والیبال در این دیدار هم‌چون دیدار اول خود در لیگ دسته اول والیبال کشور موفق به حل این مسئله شد.

تیم والیبال سروقامتان همدان با ثبت دو برد و چهار شکست در «گروه ب» لیگ دسته اول والیبال کشور قرار دارد و تخت‌جمشید مرودشت، وارنای گیلان، اسپورت هوشیار تبریز، مقاومت بسیج، گل‌گهر سیرجان، رعد پدافند هوایی، ستاره طبرستان نوشهر و ایرانشید چالوس دیگر تیم های این گروه هستند.

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف و حذفی صعود می‌کنند. مراحل پلی‌آف لیگ دسته یک مردان به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد. دیدار رده‌بندی و نهایی لیگ دسته یک مردان سال ۱۴۰۰ به صورت تک مسابقه است. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها سهمیه حضور در لیگ برتر والیبال سال ۱۴۰۱ را به دست می‌آورند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha