• چهارشنبه / ۱۷ آذر ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400091713121
  • منبع : نمایندگی قزوین

بی اطلاعی شورای شهر قزوین از قرارداد ۳ میلیاردی شهرداری

بی اطلاعی شورای شهر قزوین از قرارداد ۳ میلیاردی شهرداری

ایسنا/قزوین نایب رئیس شورای شهر قزوین گفت: کلیه قراردادهای شهرداری قزوین شامل قراردادهای کاری، مشاوره، خدماتی و غیره را به اطلاع اعضای شورا برساند، این حق اعضای شورا است که بدانند که این قراردادها چگونه، با چه شرایطی منعقد و پیمانکار مربوطه با چه فرآیندی انتخاب می‌شود. اخیراً در شهرداری قزوین قراردادی با مبلغ سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان منعقد شده که اعضای شورا از آن بی اطلاع هستند.

محسن حق شناس در جلسه علنی شورای شهر قزوین که شب گذشته ۱۶ آذر برگزار شد، تصریح کرد: اعضای شورا باید در جریان کلیه قراردادهای شهرداری قزوین و مصوبات کمیسیون ماده پنج قرار بگیرند این در حالی است که اخیراً در شهرداری قزوین قراردادی با مبلغ سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان منعقد شده که اعضای شورا از آن بی اطلاع هستند.

وی افزود: به عنوان عضو شورا از شهردار می‌خواهم کلیه قراردادهای شهرداری قزوین شامل قراردادهای کاری، مشاوره، خدماتی و غیره را به اطلاع اعضای شورا برساند، این حق اعضای شورا است که بدانند که این قراردادها چگونه، با چه شرایطی منعقد و پیمانکار مربوطه با چه فرآیندی انتخاب می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: همچنین اعضای شورای اسلامی شهر قزوین باید از مصوبات کمیسیون ماده پنج نیز اطلاع پیدا کنند، این حق اعضای شورا است که از کلیه مکاتبات بین شورا و شهردار قزوین چه به صورت محرمانه و غیر محرمانه که به اسم شورا انجام می‌شود اطلاع داشته باشند.

وی بیان کرد: پیشنهاد می‌شود دبیرخانه قراردادها در شهرداری قزوین تأسیس شود، متأسفانه در شهرداری قزوین اگر به دنبال اطلاعاتی از قراردادها باشیم به‌راحتی در دسترس قرار نمی‌گیرد بنابراین ضرورت دارد تا دبیرخانه قراردادها تأسیس شود و از رئیس شورا می‌خواهیم که این موارد را پیگیری کند.

حق‌شناس تأکید کرد: همچنین از شهرداری قزوین درخواست دارم تا در خصوص به‌کارگیری نیروی کار در صندوق قرض‌الحسنه ثامن‌الائمه کنترل و نظارت شود تا شاهد حضور بازنشستگان در آن نباشیم همچنین نسبت به ارائه گزارش از اساسنامه این صندوق و ترکیب مدیران آن به شورا اقدام شود.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در بخشی از سخنانش با اشاره به سالروز تأسیس خبرگزاری ایسنا، یادآور شد: همزمان با روز دانشجو خبرگزاری ایسنا تأسیس‌شده است، خبرگزاری ایسنا در قزوین با دقت و صحت اخبار را منتشر می‌کند و می‌توان از آن به‌عنوان یکی از یاران شورای شهر نام برد، فعالیت‌های این خبرگزاری قابل‌تقدیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha