• شنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400091309711
  • منبع : منطقه جنوب تهران

فرماندار قرچک مطرح کرد:

۸۲ درصد جمعیت هدف قرچک واکسینه شدند

۸۲ درصد جمعیت هدف قرچک واکسینه شدند

ایسنا/تهران فرماندار قرچک گفت: به ۸۲ درصد جمعیت هدف شهرستان نوبت اول و ۷۱ درصد نیز نوبت دوم واکسن کرونا تزریق شده است.

بهمن خطیبی ظهر شنبه ۱۳ آذر ماه در جلسه ستاد مدیریت کرونا در شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: به لطف خداوند ، برنامه‌ریزی صورت گرفته در دولت، تلاش‌ های کادر بهداشت و درمان و همکاری آحاد مردم ، وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در کشور رو به بهبودی بوده و قرچک نیز از این موضوع مستثنی نیست.

وی ادامه داد: خوشبختانه در ۹ روز اخیر فوتی ناشی از کرونا در شهرستان نداشته‌ایم و درصد بستری‌ها نیز نسبت به ۹ روز مشابه قبل کاهش قابل توجهی داشته اما هیچ‌گاه نباید روند پیشگیرانه مورد غفلت قرار گیرد چراکه این ویروس همچنان فعال و با نوع جدید نمایان شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ، رصد وضعیت بیماری در بین دانش‌آموزان و آموزگاران برای شناسایی بموقع آسیب‌پذیری احتمالی امری ضروری است که باید در قرچک نیز جدی گرفته شود.

وی ادامه داد: لزوم ترویج امر واکسیناسیون و اقناع‌سازی جامعه هدف باقی‌مانده برای انجام این کار ضروری است و باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای این امر استفاده کرد.

خطیبی عنوان کرد: پایگاه تجمیعی پویینک و سایر پایگاه‌های سلامت برای انجام واکسیناسیون فعال بوده که از مردم عزیز تقاضا داریم برای حفظ سلامتی خود و دیگران هرچه سریع‌تر به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

فرماندار قرچک افزود: ۱۴۰ مدرسه در قرچک مجوز دارند بصورت ترکیبی و اقتضایی امر تدریس را به صورت حضوری داشته باشند که این مهم در حال انجام است.

این مقام مسئول بیان کرد: مدارس باید دستورالعمل‌ها را در قالب کمیته سلامت اجرا کرده و وضعیت دانش‌آموزان را به طور مرتب رصد کنند.

نماینده عالی دولت در قرچک بیان کرد: اداره صمت و اتاق اصناف با همکاری شبکه بهداشت و درمان و سایر ادارات باید به‌طور مرتب فعالیت صنوف پرخطر از جمله تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌ها، رستوران‌ها، پاساژهای سرپوشیده، چای‌خانه‌ها و ... را مورد نظارت قرار دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha