• دوشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400090806096
  • خبرنگار : 50291

فرماندار ورامین: 

رضایت مندی مردم از نظام توطئه عظیم دشمنان را ناکام می‌کند

رضایت مندی مردم از نظام توطئه عظیم دشمنان را ناکام می‌کند

ایسنا/تهران فرماندار ورامین گفت: دولت جدید با مردم است و شعار و عملش اینگونه نشان داده شده است ، باید مسائل با مردم در میان گذاشته شود.

مجید درویشی ظهر دوشنبه هشتم آذرماه در جلسه ستاد نهم و دهم دی شهرستان ورامین که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: ایام دی ماه ایام پرخاطره ای است که در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد، دهه بصیرت و حوادث سال ۸۸ با بصیرت و فهم دینی مردم عزیزمان در کل کشور باعث شد فتنه های برنامه ریزی شده چند ساله خنثی گردد.

وی ادامه داد: ساده انگاری است که فکر کنیم دشمن فقط ایام دی ماه سال ۱۳۸۸،  برنامه‌ریزی براندازی داشته است در صورتی که سال ها برای آن برنامه‌ریزی کرده بود ولی با حضور مردم توطئه‌ها شکست خورد.

درویشی با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه عنوان کرد: تقارن های حوادث دی ماه بسیار زیبا است ؛ چرا که این حوادث برای دفاع از ولایت بود از شهادت حضرت زهرا(س) که در ایام رخ داده است ، تا شهادت حاج قاسم سلیمانی برای دفاع از ولایت بود.

فرماندار ورامین حوادث انتخابات سال ۱۳۸۸ را خطری بزرگ برای نظام دانست و تصریح کرد: اگر ما اظهار داریم ، مردم موئلفه اصلی ما در حکومت اسلامی هستند ، به خاطر این است که ما هرچه داریم از حضور و لحظه شناسی همین مردم است و مقاطع حساس مردم وظیفه اصلی خود را به خوبی انجام دادند.

وی مردم را سرمایه اصلی نظام دانست و بیان کرد: ما باید خادم واقعی مردم باشیم، زیرا مردم وظیفه اصلی خود را برای حفظ نظام انجام داده اند و موجودیت ما صدقه سر همین مردم است، رضایت مندی مردم از نظام توطئه عظیم دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

درویشی اظهار کرد: ما مسئولان، مفسران و نخبگان توجیه‌گر شناخت و روشنگری فتنه‌ها باشیم، امروز کشور با فتنه‌های جدیدی مواجه است و باید در همین اجتماعات مردمی روشنگری ها هدف اصلی همگان باشد.

فرماندار ورامین ، دولت مردمی را برخاسته از خود مردم دانست و عنوان کرد: دولت جدید با مردم است و شعار و عملش اینگونه نشان داده، باید مسائل با مردم در میان گذاشته شود و بدانیم اگر مردم از ریز مسائل مطلع گردند نه تنها همراه ما خواهند بود ، بلکه با مشت آهنین خود دهان فتنه گران را می بندند.

درویشی در خصوص اجرای برنامه های ملی و مذهبی بیان کرد: برنامه های پیش بینی شده باید محکم رخ بدهد و الگو سازی ها برای نسل جوان در این مراسم ها دنبال و اجرایی گردد ، لازم است هر شب یک برنامه محوری در شهرستان در دهه بصیرت پیش بینی گردد هیئات پای کار روشنگری ها باشند و مقابله با فتنه ها و فتنه شناسی در دستور کار قرار گیرد.

مقام عالی دولت در شهرستان ورامین ادمه داد: لازم است آموزش و پرورش از ظرفیت بالای شاد برای دانش آموزان و اولیای آنها برای تبیین حادثه ۱۰ دی سال ۵۷ که مغفول مانده است ، استفاده نماید می توان مثل جریان ۱۵ خرداد سال ۴۲ ،  ۱۰ دی سال ۵۷ را نیز بین مردم جا انداخت.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین بیان کرد: مساجد و کانون های فرهنگی مساجد با توجه به بستر آماده از نگاه بکار گیری نیروهای انقلابی برای برنامه های ملی و انقلابی برنامه داشته باشند ، در سال های گذشته به جای احیا برخی برنامه ها ، با آنها مقابله شد و اکنون وظیفه همه ادارات با توجه به رسالت دینی و انقلابی خود استفاده از نمادهای سخت افزاری تمدن نوین اسلامی و انقلابی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha