• چهارشنبه / ۳ آذر ۱۴۰۰ / ۲۱:۳۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400090302762
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرپرست آموزش و پرورش اردستان:

معلمان، دانش آموزان را به زدن واکسن ترغیب کنند

معلمان، دانش آموزان را به زدن واکسن ترغیب کنند

ایسنا/اصفهان سرپرست آموزش و پرورش اردستان گفت: طرح واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان اردستان در سطح وسیعی با موفقیت اجرا شده است و مدیران و معلمان مدارس باید دانش آموزان باقی مانده را به زدن واکسن قانع کنند.

احمد خاکسار، عصر امروز(چهارشنبه- ۳ آذر) در کارگروه آموزش و پرورش شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: از ابتدای آذرماه تمام مدارس شهرستان اردستان فعالیت خود را آغاز کردند و نحوه حضور دانش آموزان بر عهده مدیران و شورای دانش آموزان است.

وی با اشاره به واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان مقاطع مختلف آموزشی، افزود: با تلاش شبکه بهداشت و درمان تمام فرهنگیان شهرستان واکسینه شدند و تنها ۱۴ نفر از آنها به دلیل بیماری که داشتند هنوز نتوانستند واکسن کرونا دریافت کنند. همچنین از مجموع ۲۰۴۷ دانش آموزی که باید واکسن کرونا بزنند ۱۸۱۳ نفر واکسن زدند و ۲۱۰ نفر هنوز واکسینه نشدند.

به گزارش ایسنا، سرپرست آموزش و پرورش اردستان بر لزوم واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزانی که تا کنون واکسن نزده اند تاکید کرد و گفت: طرح واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان اردستان در سطح وسیعی با موفقیت اجرا شده است و مدیران و معلمان مدارس باید دانش آموزان باقی مانده را به زدن واکسن قانع کنند.

خاکسار با بیان اینکه از زمان بازگشایی مدرسه ها هیچ دانش آموزی به دلیل حضور در مدارس شهرستان اردستان به کرونا مبتلا نشده است، گفت: البته تعدادی از دانش آموزان در فضای غیر از اماکن آموزشی به کرونا مبتلا شدند که دوران درمان خود را طی می کنند.

وی گفت: با وجودی که اعتقاد داریم مدارس باید به سمت حضوری شدن بروند، اما سلامت دانش آموزان اولویت اول آموزش و پرورش است.

به گفته سرپرست آموزش و پرورش اردستان، آموزش مجازی تبعات منفی بسیار زیادی برای معلمان و دانش آموزان پایه ابتدایی داشته است هرچند که در کنار این تبعات، اثرگذاری‌ مثبت هم داشت.

خاکسار گفت: در یک سال گذشته شاهد افزایش و رشد مشارکت خیران در حوزه آموزش و پرورش بودیم و تاکنون حدود ۵ میلیارد ریال از سوی خیران صرف پروژه های عمرانی و آموزشی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha