• سه‌شنبه / ۲ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1400090201327
  • خبرنگار : 71038

معاون دبیرکل جمعیت بیداری اسلامی:

افول آمریکا روند تندتری به خود گرفته است

افول آمریکا روند تندتری به خود گرفته است

معاون دبیرکل جمعیت بیداری اسلامی با بیان این که افول آمریکا روند تندتری به خود گرفته است، تصریح کرد: جهان اسلام باید خود را به عنوان یک قدرت موثر و تأثیرگذار باور کند و به اضمحلال اسرائیل و آمریکا ایمان داشته باشد.

به گزارش ایسنا ، حسین اکبری  در دومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین که صبح امروز با موضوع « یمن؛ محور تحول و خودباوری جهان اسلام» در سالن اجلاس سران در تهران  برگزار شده بود، گفت:دفاع از مسلمانان و آزادگان جهان نگاه و اساس قرآنی دارد و  برگرفته از آیات قرآن است. خداوند وعده داده که مستضعفان بر جهان حاکم شوند و امیدوارم روزی مستضعفان جهان نیز در برابر استکبار قدرت خود را نشان دهند.

 وی ادامه داد:این وعده اکنون در حال محقق شدن است و  مقاومت مردم یمن نمونه عینی دفاع مستضعفان در برابر مستکبران جهان است.
اکبری  در بخشی دیگر از صحبت های خود تصریح کرد : امروز  فلسطین در شرایط سختی قرار دارد که تحت سیطره رژیم صهیونیستی و اشغالگر و جعلی توانسته بازی را به سود خود تغییر دهد.

معاون دبیر کل مجمع بیداری اسلامی افزود : امروز مقاومت مردم  فلسطین به تنهایی پاسخگوی آمریکا، رژیم صهیونسیتی و هم پیمانانش است. فلسطین روزی برای دفاع از خود منتظر جامعه جهانی و سازمان ملل بود ولی اکنون خود به تنهایی می تواند در برابر مستکبران بایستد.  

 اکبری تصریح کرد : در حال حاضر افول آمریکا  روند تندتری به خود گرفته و اندیشه قرآنی بسیج مبتنی بر نجات همه بشریت می‌تواند در نظام آینده بین الملل جایگاه اساسی داشته باشد.

 وی تاکید کرد: همزمان با افول آمریکا، هژمونی آمریکا برچیده خواهد شد و آنچه در جهان اسلام باقی خواهد ماند، کشورهایی هستند که می‌توانند مقاومت را یاری کنند و در برابر کشورهای پیرو نظام سلطه بایستند.

وی با بیان این که سران کشورهای عربی باید به خواست مردم خود احترام بگذارند و مستضعفان را یاری کنند و به عنوان قدرتی که می تواند جهان اسلام را یاری کند، پیرو آن باشند، خاطرنشان کرد :جهان اسلام باید  خود را به عنوان یک  قدرت موثر و تأثیرگذار باور کند و به اضمحلال اسرائیل و آمریکا ایمان داشته باشند.

وی در پایان صحبت های خود یاد  شهدای مقاومت از جمله شهید سلیمانی را گرامی داشت .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha