• دوشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400090100425
  • خبرنگار : 30054

کادو روز دانشجو

کادو روز دانشجو

اگر فرزند، همسر، خواهر، برادر یا دوستتان دانشجو است و به دنبال بهترین کادو روز دانشجو هستید، اصلا نگران نباشید انتخاب‌های بسیاری برای هدیه روز دانشجو وجود دارد؛ بسته به جنسیت و سن فرد مورد نظرتان این هدیه می‌تواند متفاوت باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ویستور، اگر به دنبال یک ایده عالی برای کادو روز دانشجو مصادف با 16 آذر ماه هستید، این مقاله را از دست ندهید. مطمئناً یکی از این ایده‌ها با ویژگی‌های شخصیتی و سلیقه خانم یا آقای دانشجو مد نظر شما و از همه مهم تر با بودجه متناسب خواهد بود.

کوله پشتی یا کیف دستی 

یکی از کاربردی‌ترین هدایا برای روز دانشجو کوله‌پشتی یا کیف دستی است. ما توصیه می‌کنیم هدیه برای دانشجوی دختر را از کیف‌دستی‌های ویستور انتخاب کنید و هدیه برای دانشجوی پسر را از کوله پشتی های این وب سایت انتخاب کنید.

هدفون؛ ابزار کمکی برای درس خواندن

اگر فرد مورد نظر شما از آن دسته از دانشجوهاست که علاقه بسیاری به گوش کردن سخنرانی‌های تخصصی و یا موسیقی دارد، هدفون بی‌سیم بهترین گزینه است.

کتاب؛ یار همیشگی

اکثر دانشجوها علاقه بسیاری به مطالعه کتاب دارند. چنانچه با سلیقه و علاقه فرد مورد نظر خود آشنا هستید، کتاب بهترین هدیه برای روز دانشجو است.

خودکار و خودنویس‌های سفارشی سازی شده؛ ابزار کار دانشجویان

همه ما با شنیدن کلمه دانشجو یاد کلاس درس و جزوه نوشتن می‌افتیم، همچنین یاد هم کلاسی‌هایی می‌افتیم که همیشه مشکل خودکار داشتند! اما آیا این دانشجوها اگر یک خودکار یا خودنویس لاکچری هم داشتند آن را گم می‌کردند؟ مسلماً خیر! بنابراین با خرید یک خودکار یا خودنویس از برندهای معروفی مانند یوروپن و حک اسم یا عبارت خاصی روی آن، یک هدیه کاربردی و ماندگار را به دانشجویان هدیه دهید.

عطر و ادکلن

عطر و ادکلن یک هدیه مناسب برای اکثر افراد است و ربطی به سن و جنسیت آنها ندارد. بنابراین در صورتی که با رایحه مورد علاقه فرد مورد نظرتان آشنا هستید یک هدیه کم دردسر و بسیار مناسب به عنوان هدیه روز دانشجو، عطر و ادکلن است.

دسته گل یا باکس گل در کنار هدیه اصلی فراموش نشود

یک دسته گل یا باکس گل زیبا در کنار هدیه اصلی می‌تواند، ارزش هدیه شما را دو چندان کند و طرف مقابلتان از گرفتن این هدیه خوشحال‌تر خواهد شد. ویستور پیشنهادهای جذابی برای شما دارد، آنها را از دست ندهید!

کادو روز دانشجو برای پسران

شاید شما جزء آن دسته از افرادی باشید که انتخاب و خرید هدیه برای آقایان، برایتان سخت باشد! ویستور خیال شما را بابت این موضوع راحت کرده است و در این فروشگاه اینترنتی تنوع بسیار زیادی برای هدیه به پسران دانشجو وجود دارد، فقط کافی است سری به این سایت بزنید. از جمله پیشنهادات ویستور عبارتند از:

دانشجویان اصولا در شب‌های امتحان بیدار می‌مانند و برای بیدارماندن نیاز به قهوه دارند. بنابراین خرید پک قهوه و یک فرنچ پرس می‌تواند انتخابی کاربردی و در عین حال مورد علاقه دانشجویان باشد.

کادو روز دانشجو

دانشجویان پسر اصولا به کیف‌های چرم، جاکلیدی، ست‌های چرمی و ... علاقه بسیاری دارند. ویستور تمامی این محصولات را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت برای شما تدارک دیده است که تنها با چند کلیک می‌توانید خرید اینترنتی کادو روز دانشجو را انجام دهید.

کادو روز دانشجو برای دختران

معمولا دست شما در خرید هدیه برای دختران بازتر است و گزینه‌هایی بسیاری پیش روی خود دارند.  هدایایی مثل عروسک، وسایل دکوراتیو، شال و روسری و ... برای دانشجویان دختر مناسب است. وب سایت ویستور تنوع بی‌نظیری از این محصولات را به شما ارائه می‌دهد.

کادو روز دانشجو

اصولا دخترها عاشق وسایل فانتزی مانند ماگ‌های طرح‌دار هستند. فروشگاه اینترنتی ویستور، ماگ‌های فانتزی با طرح، عکس یا نوشته دلخواه شما را به عنوان هدیه برای دانشجوی دختر پیشنهاد می‌کند.

خرید اینترنتی کادو روز دانشجو

موارد گفته شده تنها تعداد اندکی از پیشنهادهای فروشگاه اینترنتی ویستور به مناسبت روز دانشجو است. با مراجعه به این وب سایت می‌توانید با توجه به سلیقه و علایق فرد مورد نظرتان و مهم‌تر از همه متناسب با بودجه خود بهترین هدیه را برای روز دانشجو تهیه کنید.
برای خرید اینترنتی هدیه روز دانشجو، در صورت یک سرچ ساده با چند فروشگاه آنلاین کادو مواجه می‌شوید. این فروشگاه‌ها علاوه بر تصاویر هدایا، ویژگی‌ها و قیمت محصولات را در وب سایت خود قرار می‌دهند تا انتخاب شما راحت‌تر باشد. یکی از این فروشگاه‌های اینترنتی معتبر خرید هدیه، ویستور است که لیست عظیمی از هدایای مخصوص روز دانشجو را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهد. شما می‌توانید متناسب با بودجه خود و سلیقه شخصی طرف مقابلتان از هدایای دکوراتیو، کتاب، خودکار و روان نویس، کیف، عطر و ادکلن، دمنوش های گیاهی، ست یادداشت، جاکارتی و .... به عنوان کادو روز دانشجو انتخاب کنید.

البته خرید از ویستور مزایای بسیار زیادی دارد که عبارتند از:

  • در ویستور علاوه بر سفارش هدیه اصلی می‌توانید یک پک هدیه روز دانشجو سفارش دهید که این پکیج می‌تواند شامل گل رز، کارت پستال، بادکنک و ... باشد.
  • در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید هدیه روز دانشجو را انجام دهید و در تاریخ تعیین شده هدیه را درب منزل خود تحویل بگیرید.
  • از پشتیبانی رایگان ویستور برای خرید هدیه می توانید بهره‌مند شوید.
  • از تخفیفات شگفت‌انگیز ویستور بهره‌مند شوید.
  • اصلا نگران کادوپیچی، هدیه سفارشی خود نباشید. ویستور تمامی کادوهای روز دانشجو را با بسته‌بندی شیک و ویژه ارسال می‌کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha