• شنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400082922422
  • خبرنگار : 50037

۵ هزار نفر تحت حمایت تعلیم و تربیت حلقه‌های صالحین در اسدآباد هستند

۵ هزار نفر تحت حمایت تعلیم و تربیت حلقه‌های صالحین در اسدآباد هستند

ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد گفت:در شهرستان اسدآباد پنج هزار خواهر و برادر در سطح مساجد،پایگاه‌های بسیج شهری و روستایی و گروه‌ها، تحت حمایت حلقه‌های صالحین هستند.

به گزارش ایسنا،حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد در دیدار اعضای شورای اداری، پایگاه‌های مقاومت بسیج و بسیجیان با امام جمعه شهر به مناسبت اولین روز از هفته بسیج، بسیج را یکی از یادگارهای امام راحل دانست و اظهار کرد: از زمان تاسیس بسیج تاکنون این نهاد ارزشمند و اثرگذار در تمامی عرصه‌ها نقش پر رنگی داشته است.

وی با بیان اینکه بسیج دفاعی، بسیج و حمایت از دولت و قوای مسلح، بسیج محرومیت‌زدایی، بسیج سازندگی، بسیج سواد آموزی، بسیج  سلامت و بسیج حلقات صالحین از جمله  اهم عرصه‌هایی است که بسیج در این عرصه‌ها حضوری تحسین برانگیز داشته و خوش درخشیده، خاطر نشان کرد: بسیج ماندگارترین جلوه‌های از خودگذشتگی، ایثار، اخلاص و خدمت خالصانه به مردم، مدیریت جهادی و ظلم ستیزی است.

حسینی مجد به خدمات بسیج در همه عرصه‌ها اشاره کرد و با تجلیل از عملکرد این نهاد مقدس گفت: در دفاع از کشور و استقلال و ثبات آن، در فعالیت‌های پیشرو علمی و فناوری‌های نوین، در رویکردهای ارزشی و ایجاد فضای معنوی، همه جا نام بسیج می‌درخشد و حضور بسیج جلوه می‌کند. 

برگزاری بیش از ۱۵۰برنامه مختلف فرهنگی به مناسبت هفته بسیج در اسدآباد

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مقاومت اسدآباد  هم از برگزاری بیش از ۱۵۰برنامه مختلف فرهنگی،ورزشی ،اجتماعی ... به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد:یادواره شهدا،دیدار با امام جمعه، مسابقات ورزشی ،اروهای جهادی پزشکی ،نمایش اقتدار،نواختن زنگ بسیج ،سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان،نشست های بصیرتی ،افتتاح طرح های اشتغال  زایی  و رزمایش کمک های مومنانه از جمله برنامه های در حال اجرا به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان است.

سرهنگ امید علی الیاسی خاطر نشان کرد: شهرستان اسدآباد  فاقد درمانگاه بسیج بود که با پیگیری‌های لازم این مهم محقق شده و بزودی درمانگاه بسیج شهرستان برای خدمات دهی آماده راه اندازی است. 

وی بسیج را یکی از جمله یادگارهای ارزشمند امام راحل دانست و تصریح کرد: بسیج با تفکر انقلابی و تفکر متصل به ولایت در تمام عرصه‌ها در هر زمان که انقلاب نیاز داشته ورود پیدا کرده و کاروان انقلاب را از گردنه‌های سخت عبور داده که شاهد ثمره این حضور ارزشمند بسیج در تمام عرصه‌ها هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha