• سه‌شنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400082519727
  • خبرنگار : 30054

متفاوت از بقیه باشید! همیشه گل رز گزینه مناسبی برای ابراز علاقه نیست

متفاوت از بقیه باشید! همیشه گل رز گزینه مناسبی برای ابراز علاقه نیست

پاییز که می‌شود عطر نرگس همه گلفروشی ها و در شهرهایی همچون شیراز کوچه و خیابان ها را فرا می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام انگور دات کام، شما برای خرید گل نرگس چه می‌کنید؟ به نظرتان همیشه گل رز، گل عشاق بوده و برای ابراز محبت قلبی حتما بایستی گل رز قرمز هدیه داد؟  آیا همچون ادوارد بلوم در فیلم ماهی بزرگ حاضر هستید برای از پای در آوردن رقیبتان در بدست آوردن دل دختر جوان یک مزرعه نرگس کشت کنید؟

جایگاه گل نرگس در ادبیات ایرانی

همانندی چشم و نرگس در شعر و ادبیات فارسی حکایتها دارد. وجه شبه این دو، شکل ظاهری، مستی،  خماری و شیوه عشوه گری است. کسانی می توانند چنین شباهتی را درک کنند که اسیر چشم و زخمی مژگان یارِ خوبشان شده اند. آنجاست که همه جا را گشته اند تا بتوانند حرف دل زارشان را با ارجاع به آن بیان کنند و چه چیزی بهتر از سفارش باکس گل نرگس!!

در چه فصلی گل نرگس سفارش دهیم؟

اول از هر چیزی باید بدانیم این گل زیبا را در چه فصلی از سال می توانیم پیدا کنیم. گل نرگس را در تمام فصول سال نمی توان سفارش داد؛ یک گل فصلی است که از اواسط پاییز تا اوایل بهار گونه های متفاوت آن گل می دهد. قیمت گل نرگس در اوایل فصل برداشت اندکی بیشتر می‌شود. گل نرگس، گلی مقاوم در برابر سرما، سختی ‌ها و ناملایمات زندگی است. در زمانی که کل طبیعت به خواب زمستانی رفته است، نرگس ‌ها متولد می‌شوند و رنگ و بویی متفاوت به روزهای سفید و خاکستری زمستان می ‌بخشند.  گل نرگس با قدح زرد و سینی گلبرگ های سپیدش از خاک بیرون می زند و زمستان هر دلی را بهاری می کند. برای این گل زیبا باید انتظار کشید تا در موسم خود بشکفد و بعد از آن انتظار شیرین، باید گل نرگس را نشست و تماشا کرد.

رسید موسم آن کز طرب چو نرگس مست      نهد به پای قدح هر که شش درم دارد «حافظ شیرازی»

یک دسته گل زیبای نرگس چه پیامی به ما می دهد؟

دسته گل زیبای نرگس حس آرامش و گرما را به کسی که دوستش دارید منتقل می کند و نشانه ای از احترام و جوانمردی است. همچنین نرگس نماد تولد دوباره و آغاز نو است، به خاطر همین نرگس یکی از محبوب ترین گل‌ها برای شروع ها و آغاز هاست؛ آغاز یک رابطه دوستانه، عاشقانه و یا آغاز مجدد آنها.

گل نرگس را در چه مناسبت هایی می‌توان هدیه داد؟

گل نرگس یعنی تولدی دوباره و آغازی نو!  نرگس زرد مترادف با فرارسیدن فصل بهار و نو شدن و تازگی است. از همین جهت نرگس از محبوب ترین گل ها برای آغاز دوباره ی یک ارتباط دوستانه و یا عاشقانه است. گل نرگس برای تولد نوزادان نیز استفاده می شود و معنی فرارسیدن بهار زندگی کودک را دارد. با خرید گل نرگس برای مناسبت های روز مادر، روز زن، تبریک تولد از رازهای دلتان به زبان گل ها سخن بگویید. از آنجا که فصل نرگس پاییز و زمستان است، می‌توانید در چیدمان سفره شب یلدا نیز از آن استفاده کنید و یک شب به یاد ماندنی را در کنار عطر نرگس با عزیزان خود داشته باشید.

متفاوت از بقیه باشید! همیشه گل رز گزینه مناسبی برای ابراز علاقه نیست

ترکیبی از گل های رز و نرگس یک انتخاب برتر برای هدیه دادن

"همیشه در انتخاب یک گل مناسب برایت مبهوت می‌مانم، رزهای دلربا را انتخاب کنم که همرنگ شادی‌های خاطراتمان است یا نرگس های زرد  را که نمادیست از امیدهای در راهمان ؟"

گل نرگس جزو زیباترین و خوشبوترین گلهای موجود در طبیعت است که رایحه ی آن از فاصله ها، انسان را سرمست می کند. این گل زیبا با عطر و بوی فریبنده، گلِ خاطره ها و یادهاست.  گل رز نماد عشق است. رزها گل های فوق العاده زیبایی هستند و بوی بی نظیری دارند. این حجم از ظرافت و زیبایی در کمتر گلی یافت می‌شود. ترکیب گل نرگس و رزهای قرمز یک انتخاب زیبا برای هدیه دادن می‌باشد. چرا که نشان می‌دهد شما چقدر خاص هستید!

خرید فوری گل نرگس و ارسال سریع آن از گلفروشی آنلاین انگور

شما هیچوقت نرگس را به صورت تک شاخه نمی‌توانید ببینید. چون معمولا در دسته های 5 تایی و 10 تایی به فروش می‌رسند. بنابراین نرگس‌ ها را باید در کنار هم و در بسته ‌های بزرگ تهیه کرد. امروزه از گل نرگس در گل‌آرایی باکس گل در کنار سایر گلها استفاده می‌شود. در گلفروشی آنلاین انگور نمونه های زیبایی از این گل زیبا در دیزاین های مختلف وجود دارد. همچنین شما می‌توانید گل نرگس را در هر تعدادی که مایل هستید (از 10 شاخه تا 2000 شاخه) ، سفارش دهید. برای خرید گل نرگس می توانید در وب سایت انگور به نشانی اینترنتی www.anguor.com/narges، جدیدترین نمونه های گل آرایی را مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنید. جهت ثبت سفارش فوری گل نرگس در واتساپ می توانید با شماره‌های 09026637172 - 09104198492 و شماره انگلستان:  00447582307123 تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha