• سه‌شنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400082519454
  • خبرنگار : 50121

سرپرست آموزش و پرورش اردستان:

حضوری شدن مدارس اردستان به اصرار خانواده‌هاست

حضوری شدن مدارس اردستان به اصرار خانواده‌هاست

ایسنا/اصفهان سرپرست آموزش و پرورش اردستان گفت: حضوری شدن مدارس شهرستان اردستان به اصرار خانواده‌ها است و کادر آموزشی تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت دانش آموزان انجام می‌دهد.

احمد خاکسار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بسیاری از فعالیت‌هایی که در آموزش و پرورش شهرستان اردستان انجام می‌شود تصمیماتی است که در شورای معاونین مصوب می‌شود و هیچ گونه تصمیم شخصی و یا سلیقه‌ای در این اداره اجرا نمی‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت کنونی مدارس به دلیل ترکیبی از حضوری و مجازی دانش آموزان کار را برای کادر آموزشی بسیار سخت کرده است، افزود: در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا شیوه‌های جدیدی از تعلیم و تربیت در سطح وزارت آموزش و پرورش اجرا شده است.

سرپرست آموزش و پرورش اردستان به تشدید بازدیدهای دوره‌ای و سرزده از مدارس شهرستان در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: معلمان و کادر آموزشی ملزم به حضور در مدارس هستند و افرادی که به دلایلی نمی‌توانند به صورت حضوری در مدرسه حاضر باشند با هماهنگی شورای مدرسه، چند روز می‌توانند غیبت داشته باشند.

بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان واکسینه شده‌اند

خاکسار با بیان اینکه با بازخوردهایی که از خانواده‌ها انجام شده بیش از ۸۰ درصد آنها از حضوری شدن مدرسه رضایت دارند، گفت: حضوری شدن مدارس شهرستان اردستان به اصرار خانواده‌ها است و کادر آموزشی تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت دانش آموزان انجام می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه تمام مدیران مدارس موظف هستند اگر دانش‌آموزی کوچک‌ترین علامت هر نوع بیماری را داشت از حضور وی تا بهبود کامل وضعیت به فضای مدرسه جلوگیری شود، گفت: هنوز حتی یک مورد قطعی دانش‌آموز بیمار کرونایی که در فضای مدرسه به این ویروس مبتلا شده باشد گزارش نشده است.

سرپرست آموزش و پرورش اردستان با بیان اینکه تجهیزات بهداشتی بیش از ۸۵ درصد از مدارس اردستان در وضعیت قابل قبول قرار دارد، تصریح کرد: همچنین با همکاری خوب شبکه بهداشت و درمان بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان اردستانی واکسن کرونا را دریافت کردند و مابقی دانش آموزان باید برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha