• دوشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400082418762
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان خبر داد:

پذیرش ۷۴۲ نفر در فراخوان جذب همکاری داوری و میانجی‌گری در استان اصفهان

پذیرش ۷۴۲ نفر در فراخوان جذب همکاری داوری و میانجی‌گری در استان اصفهان

ایسنا/اصفهان معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با اشاره به انتشار فراخوان جذب همکار داوری و میانجی‌گری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی گفت: ۷۴۲ نفر از طریق آزمون و غیرآزمون در استان اصفهان پذیرش می‌شوند.

افسون نیاز بخش با اعلام این خبر به ایسنا، گفت: جذب همکاری به دو صورت آزمونی و غیرآزمونی انجام می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند تا ۲۸ آبان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: ثبت‌نام و شرکت در این فراخوان محدودیت سنی ندارد و  دارندگان حداقل مدرک سطح دوی حوزه و حداقل مدرک کارشناسی در رشته‌های حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی، الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی، علوم تربیتی، روانشناسی(تمام گرایش‌ها)، مشاوره و راهنمایی، مددکاری اجتماعی، مطالعات خانواده و جامعه‌شناسی می‌توانند در این فراخوان ثبت‌نام کنند. شرایط و نحوه جذب همکاری بدون شرکت در آزمون نیز از طریق مؤسسات موجود، در دفترچه راهنمای ثبت‌نام قید شده است.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان در توضیح تعداد پذیرفته شدگان استان اصفهان، تصریح کرد: از استان اصفهان در مجموع، ظرفیت پذیرش ۷۴۲ نفر از طریق آزمون، غیرآزمون و مؤسسات وجود دارد که داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات مربوط به ظرفیت پذیرش در هر شهر و در سه زمینه داوری عمومی، داوری تخصصی خانواده و میانجی‌گری، دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کنند.

آزمون جذب همکاری داوری و میانجی‌گری، در روز جمعه، ۲۶ آذرماه سال جاری برگزار می‌شود. متقاضیان واجد شرایط برای دریافت پروانه داوری در دو بخش داوری عمومی و داوری تخصصی خانواده و پروانه میانجی‌گری دعوت به همکاری می‌شوند و داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط عمومی و اختصاصی، مواد آزمون و مراحل ثبت‌نام می‌توانند به سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha