• دوشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400082418420
  • خبرنگار : 30054

استخدام بهترین مشاغل اداری و دفتری در تهران و سایر شهرها

استخدام بهترین مشاغل اداری و دفتری در تهران و سایر شهرها

استخدام کارمند اداری در شرکت ها و سازمان ها همیشه پرتقاضاست.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کاران، دراین مقاله کاران می توانید با پردرآمدترین مشاغل اداری آشنا شوید و آگهی های استخدامی شغل های این حوزه را ببینید.

بازار کار و استخدام شغل های اداری

خیلی ها به دنبال آگهی های استخدام اداری در شرکت ها و دفاتر دولتی هستند.اگر می خواهید به عنوان کارمند امور دفتری استخدام شوید باید بدانید که خیلی از بانک ها، دانشگاه ها و حتی بیمارستان ها به دنبال جذب و استخدام کارشناس امور اداری هستند.
برای اینکه در مشاغل اداری استخدام شوید نیازی نیست حتما تحصیلات دانشگاهی مرتبط داشته باشید. البته با داشتن مدرک لیسانس در گرایش های شاخه مدیریت، راحت تر می توانید به عنوان کارمند اداری استخدام شوید. حتی با یادگیری چند نرم افزار ویژه کارهای اداری و مالی و با تقویت مهارت های نرم می توانید شانس تان را برای استخدام در مشاغل اداری بیشتر کنید.
ساعت کار یک کارمند اداری به صورت معمول مطابق قوانین وزارت کار است؛ البته اگر در مشاغل اداری استخدام شوید با توجه به میزان مسئولیت و دایره کاری تان ممکن است فراتر از ساعت های اداری هم کار کنید.

استخدام بهترین مشاغل اداری و دفتری در تهران و سایر شهرها

حقوق و دستمزد کارمند اداری با حداقل ۲ الی ۳ سال سابقه کار، مطابق حقوق پایه وزارت کار است که این رقم در سال ۱۴۰۰ بین ۳ میلیون و ۵۰۰ تا ۴ میلیون تومان می تواند متغیر باشد. 
بهترین مشاغل اداری برای استخدام در شرکت های خصوصی و ادارات دولتی را در ادامه بشناسید:

استخدام کارمند اداری:

استخدام کارشناس اموراداری در تهران همیشه در بین آگهی نیازمندی شهرها، پرتعداد است. مهم ترین وظیفه یک کارمند اداری، انجام کارهای امور اداری و دفتری است. وظایفی مثل پاسخگویی به تلفن ها، تایپ اسناد و نامه‌ها، دفترداری، کار با دستگاه‌های اداری و بایگانی اسناد و مدارک و .... هم برعهده یک کارمند امور دفتری است. برای دیدن آگهی های استخدام کارمند اداری و آشنایی بیشتر با شرح وظایف این شغل می توانید به مجله سایت کاران مراجعه کنید. 

استخدام منشی: 

استخدام منشی در شرکت های خصوصی و سازمان ها از دیگر ردیف های استخدامی رایج است. اگر می خواهید به عنوان یک منشی استخدام شوید لازم است علاوه بر تسلط روی نرم افزارها و تجهیزات اداری، مهارت های ارتباطی خوبی هم داشته باشید. شرح وظایف اصلی یک منشی شامل پاسخگویی به تلفن‌ها، زمان بندی ملاقات‌ها و البته انجام مکاتبات دفتری است. با این حال یک منشی با توجه به شرایط محیط کار ممکن است مسئولیت های اداری دیگری را هم برعهده بگیرد. همه چیز درباره شغل منشی و حتی نمونه رزومه منشی را می توانید در بخش مجله سایت کاران بخوانید.

استخدام متصدی امور دفتری

اگر می خواهید به عنوان یک متصدی یا همان کارشناس امور دفتری استخدام شوید باید بدانید خیلی از شرکت ها و حتی بانک ها  دنبال استخدام مسئول امور دفتری هستند. متصدی امور دفتری هم مثل کارمند اداری همان طور که از نامش پیداست مسئول رسیدگی به امور دفتری و اداری در یک مجموعه کاری است. از پاسخ‌گویی به درخواست‌های مراجعه کنندگان تا پیگیری و مکاتبات اداری و هماهنگی‌های لازم برای فعالیت‌های اجرایی یک شرکت یا سازمان برعهده متصدی امور دفتری است .

استخدام کارشناس منابع انسانی 

استخدام کارشناس منابع انسانی یا همان کارشناس کارگزینی در خیلی از شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی مطرح است. کارشناس منابع انسانی مسئولیت تمام فرایندهای مربوط به منابع انسانی یک مجموعه کاری از جذب و استخدام تا حفظ و توسعه افراد را برعهده دارد. از پیدا کردن فرد مناسب برای استخدام در موقعیت های شغلی تا بررسی رزومه ها و مصاحبه استخدامی همگی برعهده یک کارشناس منابع انسانی است. در خیلی از شرکت ها مسئولیت مدیریت حقوق و دستمزد و امور اداری پرسنل همگی در حیطه وظایف مسئول منابع انسانی است. اگر می خواهید درباره شرح کامل وظایف و مهارت های یک کارشناس منابع انسانی بدانید به مجله کاران مراجعه کنید.

استخدام بهترین مشاغل اداری و دفتری در تهران و سایر شهرها

استخدام مدیر داخلی (مدیر اداری)

اگر می خواهید به عنوان یک مدیر اداری در شرکت های خصوصی استخدام شوید حداقل باید ۵ الی ۷ سال به عنوان کارشناس امور اداری کار کرده باشید. مدیر داخلی یک شرکت، مسئول هماهنگی، سازمان دهی و نظارت بر تمام فعالیت های اداری یک مجموعه کاری است. مدیر امور اداری علاوه بر تسلط روی نرم افزارهای مدیریت اداری و اتوماسیون، باید توانایی ارزیابی عملکرد پرسنل بخش اداری را هم داشته باشد. آشنایی کافی با مسائل مالی، حقوق و دستمزد و همچنین فرایندهای استخدام منابع انسانی برای یک مدیر امور اداری کاملا لازم و ضروری است. شرح کامل وظایف و مهارت های مدیر داخلی و آگهی های استخدامی اش را می توانید در مجله کاران ببینید.

انتها رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha