• پنجشنبه / ۲۰ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400082015790

فرمانده سپاه فجر فارس:

رسانه‌ها به افزایش اعتماد عمومی کمک کنند

رسانه‌ها به افزایش اعتماد عمومی کمک کنند

ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه رسانه‌ها باید منعکس کننده واقعیت‌های جامعه باشند، گفت: رسانه‌ها باید با شناخت دقیق مباحث را به بستر جامعه کشانده و با ایجاد فضای همدلی و همگرایی موجب ایجاد دلگرمی و افزایش اعتماد عمومی شوند.

سردار یدالله بوعلی پنج‌شنبه ٢٠ آبان در حاشیه اردوی ورزشی تفریحی، خبرنگاران و عکاسان خبری که به همت بسیج رسانه فارس و همراهی پتروشیمی مرودشت، برگزار شد، با بیان اینکه با قدر فرصت‌ها را دانست، عنوان کرد: باید در ایعاد مختلف به دنبال هم افزایی باشیم و در انتقال پیام‌های فرهنگی در عین وجود دیدگاههای مختلف در کنار هم باشیم.

بوعلی با بیان اینکه در رویدادهای مختلف، رسانه‌های فارس همدلی و همگرایی خوبی را در مسیر رشد جامعه نشان داده‌اند، خاطرنشان کرد: اردوهای تفریحی و فرهنگی شکل گرفته در حوزه رسانه نشان می‌دهد که اصحاب رسانه با وجود دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف، در مسیر  همه همگراه هستند.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر لزوم ادامه برگزاری چنین رویدادهایی گفت: باید شرایطی فراهم شود که اصحاب رسانه در بستر طبیعی و متنوع جامعه و به ویژه در حوزه تولید، ایجاد ظرفیت‌های مختلف حضور یایند تا بتوانند در قالبی نرم به آگاهی بخشی و بیان واقعیت بپردازند.

بوعلی با اشاره به بازخوردهای مطلوب جلسه هم اندیشی برگزار شده با مقام‌های ارشد کشوری و استانی به همت بسیج رسانه، ابراز امیدواری کرد که رسانه‌ها با رویکرد همگرایانه، هم افزایی و تقویت اعتماد عمومی در مسیر پیشرفت کشور نقش موثر و واقعی خود را ایفا کنند.

در پایان این اردوی تفریحی، ورزشی، فرهنگی، هدایایی به برندگان مسابقات ورزشی برگزار شده، اهدا شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha