• سه‌شنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400081814046
  • خبرنگار : 50184

خیز "بعثت" کرمانشاه برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال

خیز "بعثت" کرمانشاه برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه از خرید امتیاز یک تیم برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور خبر داد.

افشین حسنی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به ناکامی تیم دسته سومی بعثت برای بازگشت به رقابت های لیگ دسته دوم طی سال گذشته، اظهار کرد: در این راستا از حدود دو ماه پیش رایزنی هایی را برای خرید امتیاز یک تیم دسته دومی با چند باشگاه آغاز کردیم.

وی افزود: عدم موافقت استانها با خروج امتیاز تیم هایشان به استانهای دیگر باعث شد تا به سختی بتوانیم امتیاز یک تیم دسته دومی را خریداری کنیم.

مدیرعامل باشگاه بعثت ادامه داد: سرانجام پس از پیگیری های زیاد، با تیم علم و ادب آذربایجان شرقی به توافق رسیدیم و توانستیم امتیاز این تیم را به کرمانشاه بیاوریم.

وی با بیان اینکه این تیم تا هفته های پایانی فصل گذشته رقابت های لیگ دسته دوم جزو مدعیان صعود به لیگ دسته اول بود، افزود: امتیاز این تیم را در مقابل واگذاری امتیاز تیم دسته سوم بعثت و دادن مابتفاوت آن به کرمانشاه آوردیم.

حسنی در ادامه بااشاره به فاصله اندک زمانی تا شروع رقابت های لیگ دسته دوم، عنوان کرد: از آنجایی که اولین بازی تیم بعثت در رقابت های لیگ دسته دوم روز ۲۴ آبان برگزار می شود، از امروز(سه شنبه) تمریناتمان را در مجموعه ورزشی آزادی آغاز می کنیم.

وی درخصوص استفاده از بازیکنان و کادر فنی سابق این تیم هم گفت: تیم علم و ادب بازیکنان و سرمربی و عملکرد خوبی در فصل گذشته داشت که تلاش داریم از چند بازیکن و سرمربی آن برای هدایت تیم بعثت در لیگ دسته دوم استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه ادامه داد: از تعدادی از بازیکنان تیم سابق بعثت هم در ترکیب تیم جدید استفاده خواهیم کرد.

وی در خاتمه از اعلام حمایت مسئولین ورزش استان از تیمش برای حضور در رقابت های لیگ دسته دوم خبر داد و گفت: کرمانشاه به حضور یک تیم در لیگ های دسته دوم و اول نیاز دارد، بنابراین با خرید امتیاز یک تیم دسته دومی در اندیشه رسیدن به لیگ دسته اول هستیم تا آرزوی چندساله فوتبال‌دوستان کرمانشاه تحقق پیدا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha