• سه‌شنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400081813944
  • خبرنگار : 50176

معاون اساندار لرستان:

عملیات لایروبی خرم‌رود آغاز شد

عملیات لایروبی خرم‌رود آغاز شد

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از تحقق وعده لایروبی رودخانه خرم‌آباد، پس از بازدید میدانی خبر داد.

احمدرضا دالوند، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی بارندگی‌های چند روز اخیر، با حضور برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از وضعیت رودخانه شهر خرم‌آباد بازدید میدانی به عمل آمد که پس از بررسی شرایط، تصمیماتی مبنی بر ساماندهی حریم و بستر خرم‌رود اتخاذ و ابلاغ شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس مقرر شد دستگاه‌های اجرایی استان که تجهیزات و خودروهای مختص لایروبی رودخانه را در اختیار دارند، ظرف یک هفته نسبت به همکاری با شهرداری خرم‌آباد اقدام کنند.

دالوند تصریح کرد: به منظور اثربخشی بیشتر و سرعت عمل در روند ساماندهی رودخانه، هر کدام از دستگاه‌های اجرایی استان مسئولیت لایروبی محدوده معینی از رودخانه را عهده دار شده و از امروز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

معاون استاندار لرستان افزود: علاوه‌بر لایروبی رودخانه، پاکسازی حریم و بستر خرم‌رود از زباله‌ها بخش دیگری از عملیات ساماندهی است که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی، این فرآیند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

وی عنوان کرد: عملیات ساماندهی خرم‌رود صرفاً با استفاده از تجهیزات و امکانات دولتی اجرایی شده و به دلیل هزینه بر بودن و طولانی‌تر شدن زمان اجرای عملیات، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در دستور کار قرار نگرفته است.

دالوند بازدید میدانی از پروژه‌ها را لازمه کسب اطلاعات و اجرای اقدامات عمرانی دانست و گفت: در همین راستا دستگاه‌های اجرایی استان که مرتبط با پروژه‌های مد نظر هستند در این بازدیدها حضور خواهند داشت و در صورت لزوم از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی نیز برای حل مشکلات استان بهره‌گیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، تأکید کرد: عملیات لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها صرفاً به شهر خرم‌آباد محدود نخواهد شد و در تمامی شهرستان‌ها طی یک بازه زمانی مشخص پیگیری و اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha