• سه‌شنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400081813748
  • خبرنگار : 50160

زنجان همچنان در انتظار صدور حکم شهردار

زنجان همچنان در انتظار صدور حکم شهردار

ایسنا/زنجان رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر پیگیری برای صدور حکم شهردار گفت: هنوز هیئت حل‌اختلاف برای تعیین تکلیف وضعیت صدور حکم شهردار زنجان تشکیل جلسه نداده است.

منصور مرادلو در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر زنجان مصمم هستند تا هرچه سریع‌تر تکلیف شهردار این شهر مشخص شود، اظهار کرد: البته کار بر زمین مانده‌ای هم نداریم و سرپرست شهرداری به همراه تیم مدیریتی خود در حال انجام وظیفه است، البته اعضای شورا نیز بر روند اجرای امور نظارت دارند.

وی با بیان اینکه به‌ هیچ عنوان این صحبت که شهر زنجان به حال خود رها شده است را قبول نداریم، به انتقادات در رابطه با شرایط پیش آمده در پی بارندگی‌های اخیر و آب‌گرفتگی وسیع در سطح اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلاتی که در حین بارندگی با حجم بالا در شهر زنجان رخ می‌دهد، آب‌گرفتگی برخی معابر است که دلیل این امر نیز وجود مشکل در کانال‌ها است، هر چند در برخی نقاط اقدامات اصلاحی انجام شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: البته این کار تنها مختص به شهرداری نمی‌شود و سایر ارگان‌های ذی‌ربط نیز باید در کنار شهرداری باشند تا کانال‌ها در سطح شهر ساماندهی و اصلاح شود و قطعاً در این وضعیت دیگر شاهد آب‌گرفتگی نخواهیم بود. از طرفی به شهرداران مناطق نیز طی جلساتی ابلاغ شده است که نسبت به لای‌روبی کانال‌ها در زمان مناسب اقدام کنند.

مرادلو با بیان اینکه درآمدهای شهرداری مشخص ولی مطالبات مردمی بسیار بالا است، ابراز کرد: در برخی مقاطع، شهروندان درخواست‌هایی از شهرداری دارند که وظیفه این نهاد نیست و سایر بخش‌ها باید در این زمینه پاسخ‌گو باشند. مثلاً در شهرک‌های اقماری بسیاری از مشکلات زیرساختی به‌ خاطر اقدامات نامناسبی است که شرکت‌های تعاونی صورت گرفته و حاصل این کم‌کاری، گریبان شهرداری را می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر برگزاری جلساتی با حضور مسئولان ارشد استانی برای رفع برخی مشکلات، خاطرنشان کرد: باید همه بخش‌ها در کنار یکدیگر قرار گیرند تا مشکلات را به درستی مدیریت و برطرف کنیم و برگزاری جلساتی با حضور همه ارگان‌های ذی‌ربط در کاهش موارد قطعاً کارساز خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha