• شنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400081511459
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

کشف ۹۳۷ کیلوگرم مواد مخدر در محور بیرجند - قاین

کشف ۹۳۷ کیلوگرم مواد مخدر در محور بیرجند - قاین

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان و پلیس مبارزه با مواد مخدر در محور بیرجند - قاین موفق به کشف ۹۳۷ کیلوگرم مواد مخدر شدند.

سردار ناصر فرشید، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان در عملیات مشترک پلیسی با یگان تکاوری ۱۰۳ "دهسلم" از یک سواری پژو، ۷۱۹ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک را کشف و سه متهم را دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران هنگام گشت‌زنی در محورهای فرعی این شهرستان با مشاهده خودروی پژو ۴۰۵ و پس از شناسایی دقیق به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی گفت: راننده پژو پس از مشاهده پلیس متواری شد که ماموران در یک عملیات هماهنگ و منسجم خودرو را متوقف و در بازرسی از آن، ۷۱۹ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک را کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: ماموران در ادامه این عملیات یک موتورسیکلت که راه پاک‌کن و اسکورت خودروی حامل محموله مواد مخدر بود را نیز شناسایی و توقیف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه یک خودرو و یک موتورسیکلت توقیف و سه متهم دستگیر شدند افزود: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرشید از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی، بلافاصله موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

کشف ۲۱۸ کیلوگرم تریاک از خودروی سرقتی 

سرهنگ حسن شجاعی نسب، جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی هم گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از سواری سمند سرقتی در محور بیرجند - قاین ۲۱۸ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور بیرجند - قاین به خودروی سواری که با سرعت در حرکت بود، مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی افزود: ماموران خودرو را متوقف و بازرسی کردند که در بازرسی از آن ۲۱۸ کیلوگرم تریاک را کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در ادامه عملیات یک سواری پژو ۴۰۵ در ارتباط با سواری سمند حامل مواد مخدر شناسایی و به راننده خودرو دستور ایست داده شد که راننده پس از مشاهده ماموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد که با اقدامات پلیسی این خودرو نیز متوقف و ۲ سرنشین آن دستگیر شدند.

وی بیان کرد: براساس استعلام انجام شده از سامانه‌های پلیس، هر ۲ خودروی توقیف شده سابقه سرقت دارند و یکی از متهمان دستگیر شده نیز از سارقان سابقه‌دار است؛  متهمان دستگیر شده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha