• شنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400081510812
  • خبرنگار : 50182

عضو شورای شهر کرمانشاه:

یک تیم 12 نفره باید کرمانشاه را مدیریت کند/ شهرداری می خواهیم اهل "تعامل" باشد

یک تیم 12 نفره باید کرمانشاه را مدیریت کند/ شهرداری می خواهیم اهل "تعامل" باشد

ایسنا/کرمانشاه عضو شورای شهر کرمانشاه با تاکید بر لزوم تعامل شورای شهر و شهردار جدید کرمانشاه، گفت: تنها یک تیم 12 نفره از ترکیب شورای شهر و شهردار می تواند در مدیریت شهر کرمانشاه موفق شود.

کامران ملکی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر انتخاب یک شهردار متخصص و متعهد برای کرمانشاه گفت: کرمانشاه در شرایطی نیست که بتوانیم آزمون و خطا کنیم و نیاز است شهرداری بر سرکار بیاید که از تجربه و تخصص کافی در این زمینه برخوردار باشد.

وی افزود: تعامل شهردار جدید با شورای شهر نکته حائز اهمیتی است که در شرایط فعلی باید به آن توجه شود و تلاش ما این است که فردی به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب شود که تعامل لازم با شورای شهر را داشته باشد.

ملکی گفت: تنها همکاری و تعامل خوب شهردار و شورای شهر است که می تواند موجب پیشبرد امور شهر و رفع مشکلات آن شود و نیاز است فردی در مسند شهرداری قرار گیرد که قدرت تعامل لازم را داشته باشد.

این عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: از طرفی اعضای شورای شهر هم باید تعامل  لازم را با شهردار جدید داشته و هر دو طرف در مواقع ضروری قدری از مواضع خود کوتاه آمده و با تعامل امورات شهر را پیش ببرند.

ملکی تاکید کرد: تنها تیم 12 نفره از ترکیب اعضای شورای شهر و شهردار می تواند در مدیریت شهر کرمانشاه موفق شود، بنابراین ضروری است شهردار منتخب دارای ویژگی تعامل باشد.

این عضو شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه هر یک از اعضای شورا حق انتخاب داشته و می توانند گزینه هایی را برای تصدی شهرداری کرمانشاه معرفی کنند، گفت: تعدد گزینه های مطرح شده ملاک نیست و ملاک اصلی انتخابی است که اعضای شورا دارند و در نهایت یک نفر را از میان کاندیداهای مطرح شده انتخاب می کنند.

وی افزود: تمام تلاش اعضای شورای شهر این است که فردی با تجربه، متخصص و متعهد و در عین حال اهل تعامل با شورای شهر را برای تصدی شهرداری کرمانشاه انتخاب کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha