• جمعه / ۱۴ آبان ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400081410356
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس:

عدم توسعه متوازن در هرمزگان ناشی از نگاه ناعادلانه است

 عدم توسعه متوازن در هرمزگان ناشی از نگاه ناعادلانه است

ایسنا/هرمزگان نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم توسعه متوازن ناشی از این نگاه ناعادلانه در توزیع امکانات و فرصت هاست که انتظار می رود که در دولت مردمی رئیسی و استاندار انقلابی نگاه گذشته اصلاح و شاهد بهبود و ارتقاء شاخص های توسعه در شرق هرمزگان باشیم.

حسین رئیسی در نشست پایانی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان هرمزگان ضمن گلایه شدید از عدم همراهی و حضور معاونین استاندار و مدیران کل در سفر کمیسیون به شرق هرمزگان اظهار کرد : ۱۰۰ درصد مناطق با ضریب محرومیت ۹ در شرق هرمزگان قراردارد و ۹۰ درصد نقاط با ضریب ۷ و ۸ نیز در شرق هرمزگان قرار گرفته است.

وی افزود: تاکنون منابع استان بر اساس عدالت و آمایش توزیع نشده و اختلاف توسعه بین مناطق مختلف استان زیاد است.

رئیسی یادآور شد: عدم توسعه متوازن ناشی از این نگاه ناعادلانه در توزیع امکانات و فرصت هاست که انتظار می رود که در دولت مردمی رئیسی و استاندار انقلابی نگاه گذشته اصلاح و شاهد بهبود و ارتقاء شاخص های توسعه در شرق هرمزگان باشیم.

وی اظهار کرد: ما در آب مشکلات جدی داریم و بارها و بارها موضوع را پیگیری کردیم اما هنوز اتفاقی که باید بیفتد نیفتاده است و غرب شهرستان جاسک و کل شهرستان سیریک سالهاست از مشکل کم آبی و بعضا بی آبی رنج میبرند.

نماینده شرق هرمزگان بیان کرد: در بشاگرد علی رغم هزینه های خوب در بخش آب اما همچنان روستاهای مسیر خط انتقال سد جگین به سردشت و سد سهران به گوهران به شبکه متصل نیستند.

وی، تکمیل جاده بخش زیارتعلی به رودان، تکمیل پل ماشنگی و بیدان، تکمیل بیمارستان دوم میناب، احداث بندر چند منظوره مناسب در شرق هرمزگان، مسکن روستایی، آسفالت معابر شهری شهرستان های شرق، ارتقاء و تجهیز بیمارستان های شرق هرمزگان، از مهمترین مسائل  دانست و اظهار امیدواری کرد بعد از سفر کمیسیون اتفاق خوبی در عمران و آبادانی استان رقم بخورد.

در پایان جلسه  رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موضوعات مورد نظر نماینده مردم را باید دولت با جدیت پیگیری کند و اظهار کرد: با توجه به وجود ظرفیت های متعدد در شرق هرمزگان یکی از مصوبات جلسه احداث بندرگاه در شرق هرمزگان باشد و قول سفر به شرق هرمزگان و بررسی نظام مشکلات شرق هرمزگان را داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha