• سه‌شنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1400081107807
  • منبع : نمایندگی مازندران

تدوین الویت های ورود شهرداری ها به رویداد ساری پایتخت گردشگری اکو

تدوین الویت های ورود شهرداری ها به رویداد ساری پایتخت گردشگری اکو

ایسنا/مازندران نقش شهرداری ها در رویداد۲۰۲۲ دردبیرخانه این رویداد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست سیف الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی  مازندران به نقش شهرداری ها در ایجاد جاذبه های شهری و زیبایی شهرهای استان اشاره کرد وگفت:شهر گردشگرپذیر مولفه هایی دارد که توجه به آن موجب می شود تا شاهد رضایت شهروندان و گردشگران از شهرهای استان باشیم.
وی افزود:به دلیل یکپارچگی شهرهای استان باید از فرصت رویداد ساری پایتخت گردشگری برای ایجاد تحول در تمامی شهرها بهره برد.
مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی  مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن رویداد ۲۰۲۲ این رویداد می تواند در سال میلادی جدید موجب رونق اقتصادی قابل توجه ای برای مازندران شود به شرطی که همه شهرداران پای کار بیایند و مازندران را یکپارچه ببینیم.
فرزانه با بیان این که شهرداری ساری درخط مقدم این رویداد قرار دارد افزود:مهم ترین مساله ایجاد جاذبه های شهری و بهره گیری از ظرفیت های مردمی برای تبدیل کردن ساری و سایر شهرهای استان به مقصدی جذاب برای گردشگران داخلی و خارجی است.
وی افزود:دبیرخانه این رویداد روزانه پیگیر رایزنی و ارتباط با دستگاه ها و مجموعه های خصوصی خواهد بود که می توانند شرایط مطلوب میزبانی را رقم بزنند.

*هویت بصری و توجه به جاذبه های شهری اولیت شهرداری ها

مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری مازندران نیز آمادگی این اداره کل برای بهره گیری از ظرفیت شهرداری ها را اعلام کرد و گفت:دبیرخانه رویداد با ارایه یک برنامه عملیاتی الویت های مهم ورود شهرداری ها به سال ۲۰۲۲ را مشخص کند.

محمدی تاکامی افزود:هویت بصری و توجه به جاذبه های شهری الویت هایی خواهد بود که از شهرداری ها خواهیم خواست تا اساس کار خود قرار دهند.

وی اظهارکرد:شهرداری ساری فعالیت های خود برای بهره گیری از این رویداد را آغاز کرده است.همهدستگاه های مستقر در مرکز استان باید شهرداری ساری را برای پیشبرد اهدافش یاری کنند.

مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری مازندران افزود:مازندران برای ایجاد تحول در بخش گردشگری و میزبانی در ابعاد فراملی نیاز به همدلی داشت که این رویداد می تواند زمینه ساز این وفاق و عزم همگانی باشد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha