• دوشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۰ / ۲۲:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400081007698
  • خبرنگار : 50091

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

۴۵ درصد تماس‌ها با ۱۱۰ منجر به عملیات می‌شود

۴۵ درصد تماس‌ها با ۱۱۰ منجر به عملیات می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در آیین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید نیروی انتظامی رشتخوار که دوشنبه، ۱۰ آبان ماه جاری، برگزار شد، اظهار کرد: ۴۵ درصد تماس‌ها با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ منجر به عملیات می‌شود.

سردار ابراهیم قربان زاده گفت: در مجموع در یک بازه زمانی ۱۶ تا ۱۷ هزار تماس با ۱۱۰ خراسان رضوی انجام می‌شود. به رغم اینکه در همسایگی بزرگترین تولیدکننده مواد مخدر هستیم اما امروز بیش از ۹۵ درصد کشفیات مواد مخدر خراسان رضوی حمل شده از خارج استان است و میزان ناچیزی از مبادی ورودی رسمی مرزی وارد می‌شود.

قربان زاده گفت: کرونا آسایش فردی و جمعی را تحت الشعاع قرار داده اما نیروی انتظامی بازویی قوی برای ستاد پیشگیری از همه گیری کروناست.

وی بیان کرد: با تلاش ماموران ناجا متهمان ۹۵ درصد قتل‌های اتفاق افتاده، شناسایی می‌شوند؛ گرچه اغلب قتل‌ها از نوع خانوادگی و فامیلی است و بایستی در حوزه آسیب‌های اجتماعی بررسی شود.

حجت الاسلام حسن جهانشیری، امام جمعه رشتخوار نیز در این مراسم گفت: امنیت را نیروهای نظامی و انتظامی تامین کنند. قدر امنیت را زمانی درک می کنیم که به ناامنی‌های کشورهای همسایه نگاه کنیم.

فرماندار رشتخوار نیز مطرح کرد: ایران جزیره امنی میان کشورهای همسایه است.

خالقداد عرب افزود: فضای همدلی، وحدت و مشارکت خیران امنیت یادگاری از سرهنگ حاتمیان است که در رشتخوار به جا می‌ماند.

فرمانده پیشین انتظامی رشتخوار عنوان کرد: خوشبختانه در حوزه پایداری امنیت تعامل گسترده‌ای بین مدیران و مسئولان وجود داشته است.

سرهنگ داود حاتمیان گفت: سعی شد با حضور میان مردم مسائل انتظامی را پیگیری و نزاع‌های احتمالی را برطرف کنیم.

وی افزود: در پیگیری جرایم و آسیب‌های اجتماعی پیشگام بودیم و جرایم را با تلاش همکاران کشف می‌کردیم و در کشف و کاهش سرقت‌ها در سطح استان رتبه اول بودیم.

در آیینی که دوشنبه، ۱۰ آبان ماه جاری، در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر رشتخوار با حضور جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و مسئولان محلی برگزار شد، سرهنگ داود حاتمیان تکریم و سرهنگ محمد عباس زاده به عنوان فرمانده جدید انتظامی رشتخوار معرفی شد.

سرهنگ محمد عباس زاده پیش از این جانشین انتظامی شهرستان فیروزه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha