• پنجشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۰ / ۲۲:۲۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400080604540

تولیت شاهچراغ در دیدار با مسئولان و مبلغان قرارگاه عمار:

ایران با درایت مقام معظم رهبری سرپا است/تدوین سند جامع حرم شاهچراغ(ع)

ایران با درایت مقام معظم رهبری سرپا است/تدوین سند جامع حرم شاهچراغ(ع)
عکس آرشیوی است.

ایسنا/فارس تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) تاکید کرد که در حالیکه بسیاری از کشورها برای اداره امورشان مانده‌اند، ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) الحمدالله سرپا ایستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری در نشست مشترک مسئولان و مبلغین قرارگاه عمار حوزه علمیه منصوریه شیراز، ضمن قدردانی از فعالیت‌های جهادی، تبلیغی و فرهنگی این قرارگاه، گفت: در راستای تاکیدات مهم و ارزشمند مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص نهضت سراسری مواسات و کمک‌های مومنانه در ایام کرونا، قرارگاه عمار گام های مهمی برداشته است و این شایسته تقدیر است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) کلانتری با بیان اینکه خداوند را شاکریم از اینکه رهبری داریم که پیامبرگونه کشور را اداره می‌کنند، اضافه کرد: اگر رهبر معظم انقلاب نبودند، نمی‌توانستیم کشور را در مقابله توطئه‌های دشمنان بیمه کنیم و از جمله درایت‌های معظم لَه در زمینه فراخوان همگانی پویش مواسات و کمک‌های مومنانه است که جلوی فتنه‌های گسترده‌ای را گرفت، همه دشمنان انگشت به دهان مانده اند که این کشور چگونه با این همه توطئه هنوز سرپا است. بسیاری از کشورهای دیگر برای اداره کشور مانده اند، اما ایران با رهنودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) الحمدلله سرپا ایستاده است.

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) پیرامون حوزه منصوریه، گفت: در زمانی که در شیراز حضور داشتم مرحوم آیت الله حدائق مسئولیت حوزه علمیه منصوریه را بر عهده داشتند و در حال حاضر با همت فرزند ایشان این مدرسه رشد جدی پیدا کرده و به عنوان یک چراغ در شیراز می‌درخشد.

وی در خصوص مشکلات اطراف حرم مطهر حضرت شاهراغ(ع) گفت: تاکنون ده ها جلسه با بخش‌های مختلف برگزار و مسائل بارها گفته شده است، در گذشته زحمات بسیاری کشیده شده، اما یک سلسله مشکلات مزمن نیز به وجود آمده است. بنده پیش از اینکه به قم بروم در محله گودعربان زندگی می‌کردم و لذا با مشکلات این مناطق آشنایی دارم و به دنبال برنامه ای جامع برای حل مشکلات هستیم.

کلانتری تاکید کرد: در آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) به سمت تدوین یک سند جامع بلند مدت حرکت می‌کنیم که هم مسائل مربوط به تکریم و خدمت رسانی به زائرین و مجاورین حرم مطهر را در بر بگیرد و هم مسائل فرهنگی – مذهبی و موقوفات در آن دیده ‌شود. در ساختار سازمانی و مدیران حرم مطهر نیز تغییرات ایجاد خواهد شد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) بر استفاده از ظرفیت جمیع اساتید و طلاب حوزه های علمیه در فعالیت‌های فرهنگی – مذهبی حرم مطهر تاکید کرد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha