• سه‌شنبه / ۴ آبان ۱۴۰۰ / ۲۰:۱۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400080402905
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

رئیس اداره هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد:

استفاده از نظر مردم در زیباسازی فضاهای شهر مشهد گسترش می‌یابد

استفاده از نظر مردم در زیباسازی فضاهای شهر مشهد گسترش می‌یابد
عکس تزئینی است.

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: استفاده از نظر مردم در زیباسازی فضاهای شهر مشهد گسترش می‌یابد.

بهزاد چوپانکاره در تشریح اهداف و اولویت‌های برنامه‌های استقبال از بهار و ارتقای کیفیت جشنواره استقبال از بهار ۱۴۰۱ اظهار کرد: بر مبنای سیاست‌های شورای اسلامی شهر مشهد الزامی است که نگاه و نظر مردم درباره فضای شهری باید بیشتر شود.

وی ادامه داد: در واقع اهمیت میزان مشارکت اجتماعی و مشارکت مردمی و انتخاب المان‌هایی که قرار است در شهر نصب شود باعث شد که در سال گذشته و امسال نظر شورای اجتماعی محلات به عنوان فعالان فرهنگی که اتفاقاً دغدغه محله خودشان را دارند، بگیریم.  هدف استفاده از نظرات و مشارکت مردمی برای بهبود کیفیت سیما و منظر شهر با استفاده از المان‌ها و ارایه‌های هنری در مناسبت‌های مختلف است.

رئیس اداره هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد ضمن تأکید بر لزوم اخذ آرای مردم برای اکران یک اثر هنری در شهر، تاکید کرد: این اتفاق کمک می‌کند که بتوانیم اتفاقات و رویدادهای بهتری را در شهر مشهد رقم بزنیم. مطمئنا نیاز داریم که در این گام های ابتدایی، حضور شورای اجتماعی محلات را بیشتر از قبل در کنار خودمان احساس کنیم و حضور پر مهر شما در کنار مجموعه هایی که مشغول تلاش برای زیباسازی سیما و منظر شهر هستند بی‌اثر نخواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، چوپانکاره تصریح کرد: مطمئناً تاثیر آرای شما در کمک کردن به اینکه در چه بخش‌ها و چه سطوحی، به چه اندازه و در چه حجمی افزایش یابد، قابل توجه و تامل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز بخش آثار گلستان و در واقع گل‌آرایی شهر مشهد که به همت سازمان پارک‌ها و معاونت خدمات شهری مشهد رقم خواهد خورد، به رای‌گیری گذاشته می‌شود و از نظرات شوراهای اجتماعی محلات در این حوزه بهره‌مند خواهیم شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha