• پنجشنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400072921149
  • خبرنگار : 50163

با جذب اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی بانک ملت؛

پروژه تعریض محور سلطانیه، قیدار، کبودرآهنگ سرعت می‌گیرد

پروژه تعریض محور سلطانیه، قیدار، کبودرآهنگ سرعت می‌گیرد

ایسنا/زنجان فرماندار خدابنده گفت: با جذب اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی بانک ملت که در قالب وام است، پروژه تعریض محور قیدار، سلطانیه، کبودرآهنگ سرعت می‌گیرد.

ایوب بیگدلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تعریض محور سلطانیه، قیدار، کبودرآهنگ جزو پروژه‌های ملی است، اظهار کرد: با توجه به همین موضوع سالانه اعتباری برای تعریض و دو بانده کردن این جاده در نظر گرفته می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه در دهه فجر سال قبل کنارگذر شهر قیدار که ادامه این پروژه است، به طول ۱۸ کیلومتر افتتاح شد، عنوان کرد: این پروژه با پیگیری نماینده شهرستان در ردیف ماده ۵۶ قرار گرفت که همین موضوع جهش خوبی برای پروژه به‌شمار می‌آید.

این مسئول با بیان اینکه بانک ملت، ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار اختصاص داده است، تصریح کرد: قطعه آخر پروژه از روستای پیرمرزبان بخش بزینه‌رود تا آق‌بلاغ همدان که پیمان‌سپاری نشده بود، واگذار شده و فعال است. همچنین قطعه اول پروژه که از سمت سلطانیه به سمت قیدار تا جاده کمربندی را شامل می‌شود، کاملا فعال بوده و شرکت جهاد نصر در حال کار کردن بر روی آن است.

فرماندار خدابنده با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر فعال بوده و از سرعت کاری بالایی برخوردار است، بیان کرد: قطعه دوم جاده کمربندی بهره‌برداری شده و قطعه سوم نیز در دست پیمان‌کار به همدان است و بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیگدلی با اشاره اینکه قطعه آخر نیز در اختیار جهاد نصر بوده و کار آن آغاز شده است، تاکید کرد: انتظار داریم با جذب اعتباری که بانک ملت در قالب وام در اختیار دولت قرار داده است، پروژه سرعت بیشتری به خود گرفته و به‌زودی قطعات ۱ و ۲ و ۳ آن مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

فرماندار خدابنده با یادآوری اینکه قطعه ۴ این پروژه نیز امسال همزمان با سفر نوبخت به شهرستان استارت زده شد و عملیات ان در حال حاضر در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در کل این پروژه بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha