• یکشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400072517705
  • خبرنگار : 50467

رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولین استان خبر داد:

اعزام ورزشکاران معلول خراسان شمالی به مسابقات انتخابی بازی‌های پاراآسیایی هانجو چین

اعزام ورزشکاران معلول خراسان شمالی به مسابقات انتخابی بازی‌های پاراآسیایی هانجو چین

ایسنا/خراسان شمالی رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولین خراسان شمالی از اعزام دو نفر از ورزشکاران استان به مسابقات انتخابی بازی‌های پاراآسیایی هانجو چین خبر داد.

برات ایمنی، در گفتگو با ایسنا، گفت: یک نفر  آقا و یک نفر خانم از خراسان شمالی به مسابقات انتخابی بازی‌های پاراآسیایی هانجو چین تیراندازی با کمان به مناسبت بزرگداشت روز ملی پارالمپیک که در تهران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: زمان برگزاری این مسابقات اواسط آبان ماه می‌باشد که بانوان در یک دوره ایستاده و آقایان در دو دوره ایستاده و درازکش حضور پیدا خواهند کرد.

ایمنی در رابطه با تعداد ورزشکاران فعال این رشته ورزشی در استان، گفت: ۳۰۰ ورزشکار در رشته‌های ورزشی دو و میدانی، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، تیراندازی با تپانچه، تیراندازی با تفنگ بادی، تیراندازی با کمان، دارت و بوچیا در استان فعال هستند که در رشته بوچیا دعوت به اردو تیم ملی داشتیم.

رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولین خراسان شمالی با اشاره به مشکلاتی که این ورزشکاران با آن مواجه هستند، گفت: تنها حامی این ورزشکاران اداره ورزش و جوانان استان است، در خواست‌های بسیاری به شورای شهر، پتروشیمی و... داشته ایم که جوابی نگرفتیم و بدون اسپانسر هستیم.

وی ادامه داد: عدم وجود امکانات ورزشی برای ورزشکاران، نبود راه‌های ورودی مناسب در سالن‌های ورزشی، عدم حضور مربیان با تجربه برای رشته‌های ورزشی این ورزشکاران، عدم حمایت مالی برای اعزام ورزشکاران به مسابقات و... از جمله مشکلات ورزشکاران دارای معلولیت در استان است.

ایمنی با توجه به شیوع کرونا و خاص بودن وضعیت این ورزشکاران، گفت: ورزش از ارکان اصلی معلولین و جانبازان است که در روحیه این ورزشکاران نقشی بسیار موثر دارد که متاسفانه به علت شیوع کرونا و خاص بودن وضعیت این ورزشکاران و حضور نیافتن آنها در سالن‌های تمرین موجب دلسردی و از دست رفتن روحیه ورزشکاران این رشته‌های ورزشی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha