• جمعه / ۲۳ مهر ۱۴۰۰ / ۲۱:۲۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400072316253
  • خبرنگار : 50188

۱۰۸ طرح به جشنواره نوآوری و اختراعات مرتبط با کرونا در رفسنجان ارسال شد

۱۰۸ طرح به جشنواره نوآوری و اختراعات مرتبط با کرونا در رفسنجان ارسال شد

ایسنا/کرمان دبیر جشنواره نوآوری و اختراعات مرتبط با کرونا گفت: تعداد ۲۳۰ نفر در جشنواره نوآوری و اختراعات مرتبط با کرونا ثبت نام کردند که تعداد ۱۰۸ طرح به این جشنواره ارسال شد.

«حمید خالقی نژاد» شامگاه ۲۳ مهرماه در مراسم اختتامیه جشنواره نوآوری و اختراعات مرتبط با کرونا در رفسنجان اظهار کرد: جشنواره را از اسفند ۹۸ در رابطه با تولید برخی مواد و وسائلی که با کرونا مرتبط بود، در حوزه آموزش و پرورش شروع کردیم.

وی با بیان اینکه این جشنواره در ۱۰ محور و تنوع زیاد در زیرشاخه های آن طراحی شد تا افراد در هر سطح در جشنواره شرکت کنند، تصریح کرد: تعداد ۲۳۰ نفر در جشنواره نوآوری و اختراعات مرتبط با کرونا ثبت نام کردند که تعداد ۱۰۸ طرح به این جشنواره ارسال شد که ۹۷ طرح در مرحله اول و ۷۰ طرح در مرحله دوم داوری و ۳۰ طرح شایسته تقدیر شناخته شد.

خالقی نژاد ادامه داد: به رسم همه جشنواره ها عمل نکردیم و چه بسا در یک گروه، طرح آن به اندازه ای نبود که طرح برتر قلمداد شود و لذا رویه جشنواره خوارزمی را در طرح‌های برتر پیش گرفتیم.

دبیر جشنواره نوآوری و اختراعات مرتبط با کرونا تصریح کرد: برای اینکه هدف اصلی خود را تحت پوشش قرار دهیم که در بسیاری از جشنواره ها نادیده گرفته می شود به حوزه کسب و کار بیشتر تمرکز کردیم.

وی عنوان کرد: شش طرح در این جشنواره در حال حاضر مورد حمایت اولیه قرار گرفته اند و خوشحالیم که این نکته جشنواره را از جشنواره های دیگر متمایز می کند و امیدواریم این طرح‌ها در مرحله نهایی تجاری سازی شوند. برخی از بزرگان شهر رفسنجان نیز اعلام کردند که از چند طرح حمایت می کنند.

خالقی نژاد با بیان اینکه از ۲۸ استان کشور به جشنواره طرح ارسال شد که این موضوع معیار خوبی برای قضاوت درباره جشنواره است، تصریح کرد: در شهر رفسنجان با وجود اینکه تبلیغات محیطی نداشتیم اما خوشبختانه رکورد طرح‌ها مربوط به این شهر است و ۱۳ طرح از رفسنجان و پس از آن، شهر کرج بیشترین طرح را داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha