• دوشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۰ / ۱۸:۱۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400071913326
  • خبرنگار : 50184

راه اندازی سامانه "تصمیم " در 3 شهرستان کرمانشاه

راه اندازی سامانه "تصمیم " در 3 شهرستان کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه سامانه تصمیم در سه شهرستان قصرشیرین، ثلاث باباجانی و دالاهو استان کرمانشاه راه اندازی شد.

فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه امروز(19 مهر) در حاشیه آیین رونمایی از این سامانه در سه شهرستان استان که به مناسبت آغاز هفته سلامت روان برگزار شد، در جمع خبرنگاران، بااشاره به شعار امسال هفته سلامت روان ، اظهار کرد: " ارائه خدمات سلامت روان در جهان نابرابر" شعاری است که امسال برای این هفته در نظر گرفته شده که ما نیز در استان براساس این شعار برنامه هایی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی از راه اندازی سامانه تصمیم در سه شهرستان استان به عنوان یکی از این برنامه ها یاد کرد و گفت: در حال حاضر این سامانه در کشور تنها  در شهرستان هایی که بالای 50 هزار نفر جمعیت دارند راه اندازی می شود، اما با پیگیری هایی که داشتیم توانستیم در کرمانشاه برای سه شهرستانی که این میزان جمعیت را ندارند نیز آن را راه اندازی کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه با راه اندازی این سامانه در سه شهرستان قصرشیرین، ثلاث باباجانی و دالاهو همه شهرستان های استان از این خدمات بهره مند می شوند، افزود: تا چندسال پیش کرمانشاه در بحث طلاق همواره جزو پنج استان اول کشور بود، اما خوشبختانه اکنون با اقداماتی که انجام شده از جمله راه اندازی این سامانه به میانه کشور رسیده ایم.

وی هدف از راه اندازی این سامانه در شهرستان های استان را بهره مندی زوجین از مشاره های پیش از ازدواج و  نیز مشاوره به زوجینی که متقاضی طلاق هستند دانست و گفت: امیدوارم با ارائه این خدمات  آمار طلاق در استان کاهش پیدا کند.

محمدی یادآور شد: با راه اندازی این سامانه که با همکاری معاونت پیشگیری دادگستری استان انجام شده، ارائه خدمات مشاوره قبل از ازدواج و پیش از طلاق به زوجین در استان افزایش پیدا می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha