• دوشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400071912956
  • خبرنگار : 50176

رئیس راهداری شهرستان خبر داد:

حذف ۱۱ نقطه پرتصادف در کوهدشت

حذف ۱۱ نقطه پرتصادف در کوهدشت

ایسنا/لرستان رئیس راهداری کوهدشت گفت: شش ماهه اول سال جاری ۱۱ نقطه پرتصادف در محورهای اصلی، فرعی و روستایی شهرستان اصلاح و حذف شده است.

محمدامین رحیمی اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریورماه ۱۱ نقطه پرتصادف در محورهای اصلی، فرعی و روستایی از جمله محور اصلی کوهدشت_پل‌کشکان، محورهای روستایی چهارقلعه، ضرونی و اولادقباد  اصلاح و حذف شده است.

وی از اجرای ۹ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای کوهدشت خبر داد و گفت: در این شش ماهه ۳.۵ کیلومتر در محور کوهدشت -پل کشکان، دو کیلومتر در محور کوهدشت- زانوگه و ۳.۵ کیلومتر در محور روستایی کشماهور آسفالت شده، همچنین در حوزه راه روستایی نیز روکش آسفالت به طول سه کیلومتر در محور روستایی هومیان انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهدشت، ایمن‌سازی شیب شیروانی به طول ۷۰ کیلومتر، شانه‌سازی و اصلاح افتادگی شانه ۳۸ کیلومتر، تنقیه و لایروبی ۷۳دستگاه پل و آبرو، پاکسازی و اصلاح قنو در طول ۳۰ کیلومتر، خاکبرداری و ترانشه‌برداری کناره راه در ۱۵۲۰ مترمکعب و لکه گیری به میزان ۱۸۵تن را از سایر اقدامات صورت گرفته در شش ماهه امسال عنوان کرد.

این مسئول ادامه داد: در راستای حفظ و صیانت از حریم قانونی راه‌ها نیز در این مدت ۱۶۴ مورد تخلف شناسایی شده، ۱۵۵ اخطار صادر و ۹۴ مورد قلع و قمع صورت گرفته است.

رحیمی گفت: از عملکردهای شاخص در حوزه ایمنی راه‌ها می‌توان به شش کیلومتر خط کشی، نصب ۶۷۲ عدد و به روزرسانی ۱۶۰ عدد و ساماندهی ۴۲۰ عدد تابلو و علائم ایمنی، تعمیر ۶۰۰ متر گاردریل، نصب ۱۳ عدد حفاظ سرسپری گاردریل، اجرای روشنایی نقطه‌ای در تقاطع گراب و ایجاد هره خاکی در حاشیه راه به طول ۵۰۰ متر اشاره کرد.

وی انجام گشت‌های کنترل دروازه‌ای ناوگان کالا به ۳۶۰ مورد، حمل مواد خطرناک ۱۶۰ مورد، مسافر ۴۰ مورد، هشت گشت کنترل محموله‌های ترافیکی و بازدید از مراکز معاینه فنی به ۲۰ مورد را به عنوان گوشه‌هایی از عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهدشت در حوزه حمل و نقل برشمرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha