• یکشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400071812074
  • خبرنگار : 50228

باقری‌نیا:

روند کاری فولاد خوب بوده است/ در لیگ برتر تیم ناآماده کم نداریم

روند کاری فولاد خوب بوده است/ در لیگ برتر تیم ناآماده کم نداریم

ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این‌که تاکنون روند کاری فولاد برای حضور در لیگ بیست و یکم خوب بوده است، گفت: البته نباید خیلی از دو تیم نفتی خوزستان توقع و انتظار داشته باشیم که پدیده لیگ شوند یا به عنوان تیم مدعی معرفی شده و در رده‌های بالایی جدول قرار بگیرند.

مجید باقری‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص روند سه تیم خوزستانی پیش از شروع لیگ بیست و یکم، اظهارکرد: شاید مهم‌ترین کاری که فولادی‌ها انجام دادند این بود که توانستند با بازیکنان فصل گذشته خود به هر قیمتی که شده، تمدید کنند. هر چند که پیش از حضور آقای گرشاسبی چهار بازیکن از تیم جدا شدند و در آن مقطع، کاری از دست این مدیرعامل برنمی‌آمد.

وی بیان کرد: بازیکنان زیادی در آکادمی فولاد در حال زحمت کشیدن هستند و سال‌ها است که نادیده گرفته شده‌اند که به نظر من بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه برای استعدادهای این آکادمی یک فرصت است که البته با اجبار بسته بودن پنجره ایجاد شده است و اکنون ویسی باید این فرصت را به این استعدادها بدهد تا در روزهای آینده یک بار دیگر شاهد این باشیم که استعدادهای فوتبال خوزستان که کم هم نیستند، بتوانند شکوفا شوند و خود را به فوتبال ایران معرفی کنند.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان عنوان کرد: به نظر من تاکنون روند کاری فولاد خوزستان خوب بوده است اما دو تیم نفتی خوزستان متاسفانه مانند تمام سال‌های گذشته کار را با سختی و اما و اگر و ناامیدکننده شروع کرده‌اند و این روند به ویژه در باشگاه نفت مسجدسلیمان خیلی ناامید کننده انجام شد، هر چند ما به عنوان جامعه پیشکسوتان فوتبال خوزستان تلاش کردیم، سکوت کنیم و کمک‌دهنده به این دو باشگاه نفتی باشیم.

وی افزود: البته باید خدا را شکر کنیم که در نهایت کادر فنی دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان مشخص شدند اما این دو تیم خیلی دیر اقدام به جذب بازیکن داشتند ولی امیدوارم در مسیر انتخاب بازیکن دچار اشتباه نشوند. ما نباید خیلی از دو تیم نفتی خوزستان توقع و انتظار داشته باشیم که پدیده لیگ شوند یا به عنوان تیم مدعی معرفی شده و در رده‌های بالایی جدول قرار بگیرند.

باقری‌نیا بیان کرد: این‌که تیمی کار خود را از دو ماه پیش تنها با پنج بازیکن برای فصل جدید لیگ برتر آغاز کرده باشد، فکر می‌کنم در فوتبال دنیا نداشته باشد اما متاسفانه این موضوع را در تیم نفت مسجدسلیمان دیدیم و متاسفانه هنوز لیگ شروع نشده است، این تیم دچار تغییرات مکرری در راس کادر فنی خود شد. به هر حال تیم نفت‌مسجدسلیمان بدون آمادگی و بازی تدارکاتی لازم وارد لیگ خواهد شد و با این شرایط برگ برنده دست رقبای این تیم است و با این روند باید در انتظار روزهای سختی برای این تیم و همچنین نفت آبادان باشیم.

وی گفت: البته تیم‌های نفتی خوزستان نباید فکر کنند که هیچ شرایطی برای حضور در لیگ ندارند زیرا در لیگ برتر و هم لیگ یک، تیم‌های ناآماده کم نداریم. بر این اساس باید کار خودمان را انجام دهیم و تیم‌های خوزستانی نباید ناامید باشند. پس تیم‌های نفتی باید از همین ابتدای امر کار را قوی شروع کنند و امیدوارم وضعیت‌شان بدتر از قبل نشود و حداقل جایگاه قبلی‌شان را حفظ کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha