• شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1400071711138
  • خبرنگار : 71263

توضیح فیس بوک درباره اختلال دو ساعته

توضیح فیس بوک درباره اختلال دو ساعته

شرکت فیس بوک برای مختل شدن دو ساعته سرویسهایش در روز جمعه از کاربران عذرخواهی و تغییرات پیکربندی اشتباه را عامل دومین قطعی جهانی سرویسهایش در یک هفته گذشته اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، فیس بوک تایید کرد شبکه اجتماعی فیس بوک، اینستاگرام، مسنجر و Workplace  دچار اختلال شدند. این شرکت اعلام کرد از همه افرادی که قادر نبودند به محصولاتمان در چند ساعت گذشته دسترسی داشته باشند، صمیمانه عذرخواهی می کنیم.

در قطعی اخیر بعضی از کاربران امکان ارسال پست در اینستاگرام را نداشتند و بعضی هم قادر نبودند در فیس بوک مسنجر پیام ارسال کنند.

کاربران به سرعت به توییتر رفته و به شوخی درباره دومین قطعی فیس بوک در مدت یک هفته پرداختند. یک کاربر توییتر نوشت: "به نظر می رسد فیس بوک سه روز کار در هفته را در پیش گرفته است. تعطیلی دوشنبه و جمعه؟ "

اینستاگرام از کاربران برای صبری که به خرج دادند تشکر کرد.

سرویسهای این غول شبکه اجتماعی روز دوشنبه به مدت حدود شش ساعت قطع شدند و سه میلیارد و ۵۰۰ نفر کاربران جهانی قادر به دسترسی به فیس بوک، واتساپ، اینستاگرام و مسنجر نبودند. فیس بوک دلیل این قطعی شش ساعته را تغییر پیکربندی معیوب اعلام کرده بود.

بر اساس گزارش رویترز، گروه مونیتیورینگ اختلال وب "داون دیتکتور" قطعی روز دوشنبه را بزرگترین قطعی توصیف کرد که تاکنون رخ داده است و به افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی و اپلیکیشنهای پیام رسان رقیب منجر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha