• چهارشنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400071409379
  • خبرنگار : 50448

کشف ۱۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در کنگان

کشف ۱۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در کنگان

ایسنا/بوشهر فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در بندر کنگان با توقیف یک فروند شناور باری خبر داد.

سرهنگ یدالله با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در امر مقابله و مبارزه با کالای قاچاق اظهار کرد: در مدت ده شبانه‌روز، دریابانان با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق در یک شناور در اسکله نخل‌تقی و احتمال تخلیه غیر مجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع موفق به توقیف شناور شدند.

وی افزود: کالاهای شناور به صورت حرفه‌ای و در قالب کالاهای ملوانی جاسازی شده بود و شامل ۸ دستگاه موتورسیکلت پاکشتی، یک دستگاه قایق یاماها جت توربو، ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین، ۱۰۴ قطعه لوازم یدکی خودرو، ۲۳۰ عدد قطعات کامپیوتر، ۲۵۲هزار عدد قرص نیروزا، ۹هزار کیلوگرم پودر نیروزا، ۲۲هزار بطری شربت نیروزا، ۶ دستگاه لوازم پزشکی، ۲۳۴ دستگاه دوربین مدار بسته، ۵هزار عدد لوازم جانبی موبایل، ۶میلیون و ۶۱۴ هزار لوازم آرایشی و بهداشتی، ۲۴۵ دستگاه رسیور، ۳۲۸ هزار برگ پاسور، ۳هزار ثوب پوشاک و صدها قلم کالا مشاهده که برآورد میزان کشفیات کالای موجود برابر نظریه کارشناسان به ارزش ۱۰۵ میلیارد تومان می‌باشد.

فرمانده مرزبانی بوشهر بیان کرد: در این راستا ۶ نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مرزبانی استان بوشهر، شرفی خاطرنشان کرد: دریابانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۴ ۱۲:۴۷

چقدر خوبه که الان تو اینترنت همه جیز رو میشه پیدا کرد. قبلا باید کلی میگشتیم تا کسی رو پیدا کنیم که بهمون چیزی یاد بده یا مثلا واسه لوله بازکنی برچسب ها رو زیر و رو میکردیم که آیا یه آدم مطمئن واس چاه بازکنی پیدا میشه یا نه ولی الان دیگه از شیر مرغ تا جون آدمیزاد تو اینترنت هست. از اطلاعات عمومی ساده گرفته تا انواع آموزش های فنی و... رو میشه از تو اینترنت پیدا کرد. سوال اینه که میشه به همه اطلاعاتی که توی نت پیدا میشه اعتماد کرد؟ بهرحال بعضی چیزا مثل سلامت، موضوعات مهمیه..