• دوشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400071208391

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز:

پاسخگو نبودن مسئولان یک مشکل جدی است

پاسخگو نبودن مسئولان یک مشکل جدی است

ایسنا/فارس مسئول مدرسه علمیه منصوریه یکی از مشکلات جدی برخی از مسئولان را مردمی نبودن دانست و گفت: بعضی از مسئولان پس از ساعات کاری دیگر پاسخگو نیستند و این یک ضعف است و البته برخی هم از زمان آغاز مسئولیت دیگر پاسخگو نیستند.

حجت‌الاسلام حدائق دوشنبه ۱۲ مهرماه در جمع طلاب مدرسه علمیه منصوریه با اشاره به شخصیت نبی مکرم اسلام(ص) اظهار کرد: تا ابد اسوه بشریت رسول خاتم(ص) است.

او با تصریح اینکه یکی از ضرورت‌ها برای مسلمانان به ویژه شیعیان و با اهمیت بیشتر برای طلاب این است که پیامبر(ص) را باید بیشتر بشناسند، عنوان کرد: خداوند برای تمام انسان‌ها پیامبر(ص) را الگو قرار داده است، از این رو یکی از افتخارات امام حسین(ع) در روز عاشورا بردن نام پیامبر(ص) در کربلا بود.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز یکی از ضعف‌های جدی جوامع اسلامی را داشتن اطلاعات اندک از پیامبر(ص) دانست و خاطرنشان کرد: گاهی یک جوان از ابتدای جوانی تا پایان عمر هیچ مطالعه‌ای در خصوص زندگی پیامبر(ص) نداشته است و این یک ضعف است.

حدائق به خصوصیات اخلاقی و رفتاری نبی مکرم اسلام(ص) در قرآن کریم اشاره کرد و گفت: خداوند می‌فرماید «پیامبری به سوی شما آمده که از خود شما است».از این رو مدیرکل، استاندار و مسئول باید مردمی باشند، پیامبر(ص) فقط اسوه برای حوزه‌ها نیست که اسوه برای بشریت است.گ

او اضافه کرد: سختی‌های مردم بر پیامبر(ص) سخت می‌گذشت و این یکی از ویژگی‌های خاص پیامبر(ص) بود.برخی مواقع برطرف کردن مشکل یک فرد از دست یک شخص بر می‌آید اما می‌گوید به من ربطی ندارد، لذا انسان‌های با تقوا به وظایف خود عمل می‌کنند.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز با تصریح اینکه بی تفاوتی عیب و درد مند بودن حسن است، گفت: کسی که از درد می‌شنود و حسی ندارد بیمار است، چرا که دردمندی نشان از سلامت و پاکی انسان‌ها است.

حدائق همچنین در این جلسه از مبلغین قرارگاه عمار برای حضور پر شور در موکب قرارگاه عمار که از شب رحلت پیامبر(ص) تا شهادت امام‌ رضا(ع) برای امر مشاوره مذهبی، غرفه کودک، سخنرانی مذهبی، روایتگری، ایستگاه صلواتی، طبخ و توزیع غذا بین عزاداران در جنب حرم مطهر برپا می‌شود دعوت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha