• یکشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۹:۲۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400071107714
  • خبرنگار : 50176

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خبر داد:

شن‌ریزی و بهسازی ۱۷ کیلومتر راه روستایی پلدختر

 شن‌ریزی و بهسازی ۱۷ کیلومتر راه روستایی پلدختر

ایسنا/لرستان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر گفت: شش ماهه نخست امسال ۱۷ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان شن‌ریزی و بهسازی شده است.

روح‌اله شریف‌زاده اظهار کرد: با توجه به اهمیت وجود راه دسترسی ایمن در توسعه روستایی و نقش روستاها در تولید محصولات کشاورزی و دامی به عنوان نیازهای اساسی کشور و در راستای اهداف و برنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی اولویت‌دار، در شش ماهه نخست امسال عملیات شن‌ریزی و بهسازی راه روستاهای آمیران کوشکی، سرتخت چولهول، خرسدر کاکامراد، لیت‌بر، برآفتاب فتحی، کلات زیودار و زیرانبار به طول ۱۷ کیلومتر انجام شده است.

وی افزود: در این مدت ۱۰ کیلومتر راه روستایی در محورهای لیت‌بر، زیرانبار، کمچه کله، گری سبز، دارکلنگ، دارشالی و تخت آب آماده اجرای آسفالت شده که روکش آسفالت هشت کیلومتر آن به اتمام رسیده است.

شریف‌زاده ادامه داد: در شش ماهه نخست سال جاری اقدامات شاخصی در حوزه راهداری شهرستان انجام شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به رفع آب شستگی حاشیه راه به میزان ۳۲هزار مترمکعب، لکه گیری و چاله گیری سطح راه به میزان ۱۴۳ تن، شانه‌سازی و رفع افتادگی شانه به طول ۱۳ کیلومتر و تنقیه و بازگشایی دهانه ۵۵ دستگاه پل و آبرو اشاره کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر تصریح کرد: اصلاح شیب شیروانی در طول ۱۳ کیلومتر، تیغ زنی و علف‌زنی حاشیه راه به طول ۲۳ کیلومتر، لکه گیری هندسی در سطح چهار کیلومتر، پاکسازی و نخاله برداری حریم راه به میزان ۱۷۰۰ تن، نصب ۱۴۲ عدد و به روزرسانی ۲۷۶ عدد تابلو و علائم هشداری، اطلاع رسانی و ایمنی و ساماندهی تابلوها و علائم آسیب دیده به تعداد ۲۲۴ عدد، از دیگر کارهای انجام شده است.

وی با اشاره به عملکرد حوزه حمل و نقل شهرستان پلدختر، گفت: در این مدت ۱۸ مورد بازدید از شرکت‌های حمل و نقل، کنترل دروازه‌ای ناوگان کالا به تعداد ۴۷۵ دستگاه، حمل مواد خطرناک ۲۰۲ دستگاه، محموله ‌ای ترافیکی ۱۳ دستگاه و ناوگان مسافر به تعداد ۲۵ دستگاه صورت گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha