• شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400071006434
  • خبرنگار : 50219

رئیس شورای شهر مهریز:

حاشیه‌سازی‌ها تنها با هدف سهم‌خواهی و ایجاد اختلاف در شوراست

حاشیه‌سازی‌ها تنها با هدف سهم‌خواهی و ایجاد اختلاف در شوراست

ایسنا/یزد رئیس شورای اسلامی شهر مهریز دخالت‌ها و حاشیه‌سازی‌های صورت گرفته علیه شورا در جریان انتخاب سرپرست شهردار و شهردار را بدون آگاهی و توسط عده‌ای انگشت شمار تنها با هدف سهم‌خواهی و ایجاد اختلاف در شورا دانست.

«سیدمحمد امین بیدکی» در نشست با اصحاب رسانه با بیان این که از تجربیات مشاوران و متخصصان در تصمیم‌گیری‌ها استفاده خواهیم کرد، گفت: استفاده از تجربیان مشاوران و متخصصان در حوزه های مختلف در کنار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از برنامه‌های این دوره شورای اسلامی شهر هست.

وی ایجاد پایانه مسافربری، میدان و تره بار مرکزی، کارخانه آسفالت، معدن شن و ماسه، کارگاه موزاییک‌سازی و ساخت آرامستان بزرگ شهر را از برنامه های شورای شهر عنوان کرد که در دست پیگیری و اقدام است.

 بیدکی در خصوص ساماندهی سگ‌های بی پناه در مهریز نیز گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در آینده ای نزدیک، شاهد زنده‌گیری سگ‌های بی پناه و انتقال به کمپ یزد خواهیم بود و طبق نظر این کمپ، برخی سگ‌ها با پلاک گذاری و عقیم سازی به صورت اندک در اطراف شهر وجود خواهند داشت تا چرخه طبیعت نیز حفظ شود.

وی در خصوص حاشیه‌های روزهای ابتدایی فعالیت شورای شهر ششم گفت: با آغاز به کار هر شورا، انتخاب سرپرست شهرداری در برنامه‌های اولیه شورا هست و ما نیز با ۵ رأی موافق آقای حمیدرضا زارع بیدکی را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردیم که متاسفانه برخی‌ها که هیچ جایگاه و صلاحیتی در امور شهر ندارند، حاشیه و تهمت‌های نابجایی را روانه شهرداری و شورای شهر کردند و انرژی زیادی را از ما در روزهای نخست کاری گرفتند.

 منتخب مردم در شورای اسلامی شهر مهریز با عنوان اینکه این دخالت ها و حاشیه سازی ها بدون آگاهی و تنها با هدف سهم خواهی و ایجاد اختلاف در شورای شهر توسط عده‌ای انگشت شمار شروع شد، گفت: پس از انتخاب آقای عرشیان با ۵ رأی موافق در صحن شورا به عنوان شهردار بیست و چهارم، مجدداً شاهد ایجاد این حاشیه ها بودیم که توسط افرادی خاص مدیریت می شد.

وی افزود: در روزهای نخستین انتخاب آقای آخوندی در شورای شهر قبلی به عنوان شهردار مهریز نیز انتقادهایی وجود داشت و بعد از گذشت مدتی عملکردهای مثبت ایشان برای همگان روشن شد و هم اکنون ایشان یکی از مهره‌های شاخص در حوزه عمران استان محسوب می‌شوند لذا منتقدان باید فرصت را برای شروع کار به ما و شهردار جدید فراهم کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مهریز در خصوص انتخاب شهردار جدید نیز گفت: در بین گزینه‌های احتمالی برای سمت شهردار مهریز، «علیرضا عرشیان» که اصالتاً هم مهریزی هستند دارای تمام گزینه ها و اولویت های ما بود که قطعا با سوابق درخشان وی در کنار تعامل مسئولین و همراهی مردم و مساعدت های دیگر اعضای شورای اسلامی شهر، شاهد رشد و پیشرفت هرچه بیشتر مهریز خواهیم بود.

«حمیدرضا زارع بیدکی» سرپرست شهرداری مهریز هم اظهار کرد: لازمه تمامی کارها همکاری و مشارکت مردمی است و وظیفه شهرداری خدمات رسانی به بهترین شکل به مردم است و مردم نیز با همکاری خود و پرداخت به موقع عوارض و بدهی ها به تسریع خدمات‌رسانی کمک کنند. با توجه به بودجه محدود و پراکندگی شهر مهریز و غیردولتی بودن شهرداری، ما باید درآمد خود را داشته باشیم تا دچار مشکل نشویم.

وی ادامه داد: همکاری شهرداری در گودبرداری برای ساخت کلینیک تامین اجتماعی، ورزشگاه شهید صدوقی و مواردی از این دست رایگان انجام شده است.

سرپرست شهرداری مهریز اظهار کرد: شروع نصب تابلوهای میدان کوچه و خیابان‌ها، سازماندهی ورودی شهر مهریز و تکمیل آن، عقد قرارداد سنگ جدول گذاری کوچه و خیابان‌ها، انعقاد قرارداد لکه‌گیری آسفالت،- برنامه‌ریزی طرح ترافیکی موقت از میدان پرستار تا سه راه دانشگاه و مشکلات ترافیکی به خصوص در خیابان های مطهری شمالی و جنوبی، شروع تکمیل بازسازی و رنگ آمیزی ایستگاه های خط واحد، آبیاری فضای سبز با جداسازی آب شرب و آبیاری قطره‌ای بلوار امام خمینی، پیگیری طرح پسماند شهر و تفکیک زباله از مبدا، تهیه طرح خیابان شهید مدنی، تهیه طرح روشنایی خیابان حافظ، زیرسازی و آماده سازی کوچه ها و شهرک‌ها با توجه به درخواست مردم، پیگیری افزایش رتبه شهرداری مهریز از ۷ به ۸، شناسایی و رفع معابر در مورد آب گرفتگی در فصول سرد سال، پیگیری آزادسازی پلاک های باقیمانده در خیابان های نیمه تمام، عقد قرارداد آسفالت در سطح شهر به صورت مشارکتی در آینده نزدیک از برنامه های شهرداری مهریز خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha