• پنجشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۰ / ۲۱:۲۹
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400070805472
  • منبع : نمایندگی قزوین

محمدبیگی:

یک بام و دوهوای برخورد با رانت مردم را آزار می‌دهد

یک بام و دوهوای برخورد با رانت مردم را آزار می‌دهد

ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: جهت‌گیری امروز قوه قضائیه برای مردم امیدبخش است اما متأسفانه همچنان در بخش‌های حساسی در کشور گلوگاه‌های رانت و فساد وجود دارد و یک بام و دوهوا در مواجهه با رانت، فساد و تبعیض مردم را آزار می‌دهد و مردم انتظار برخوردهای قاطع با رانت‌خواران را دارند.

فاطمه محمدبیگی در جلسه دیدار اقشار مردم با رئیس قوه قضائیه که امروز هشتم مهر ماه در سالن جلسات دانشگاه آزاد قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه مدت‌ها منتظر آمدن رئیس دستگاه قضا به قزوین بودیم، اظهار کرد: در اینجا از عملکرد قضات شجاع، متدین و قانونمند که مردم را در رسیدن به عدالت یاری می‌کنند تشکر می‌کنم، اما ما امروز نیازمند ارتقای سطح خدمات قوه قضائیه برای احقاق حق مردم هستیم و ضرورت ارتباط قوی‌تر دولت و دستگاه قضا احساس می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: جهت‌گیری امروز قوه قضائیه برای مردم امیدبخش است اما متأسفانه همچنان در بخش‌های حساسی در کشور گلوگاه‌های رانت و فساد وجود دارد و یک بام و دوهوا در مواجهه با رانت، فساد و تبعیض مردم را آزار می‌دهد و مردم انتظار برخوردهای قاطع با رانت‌خواران را دارند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه امروز استان ما مشکلات فراوانی در حوزه واحدهای تولیدی دارد، گفت: واگذاری‌های اشتباه واحدهای تولیدی به افراد نااهل، اثر نامطلوب ارز ۴۲٠٠ تومانی، مشکلات مربوط به آب، زمین و محیط زیست از اولویت‌های جدی استان قزوین است.

وی بیان کرد: مشکلات مردم در اراضی وقفی در بسیاری از روستاهای استان، کشاورزی و اقتصاد روستایی را در معرض تهدید قرار داده است.

محمدبیگی ضمن گلایه از پیش‌بینی نشدن وقت مناسب برای نمایندگان استان قزوین جهت صحبت با رئیس قوه قضا، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید مسائل و مطالبات مردم را بگویند و لازم است برای پیگیری مشکلات مردم و بیان مطالبات آن‌ها وقت اختصاصی به نمایندگان داده شود تا حضوراً در این باره با رئیس دستگاه قضا گفت‌وگو صورت بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha