• دوشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۰ / ۲۱:۳۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400070503144
  • خبرنگار : 50457

خدمات رسانی گروه جهادی شهید هدایت الله طیب به روستای مونه شهرستان لنده

خدمات رسانی گروه جهادی شهید هدایت الله طیب به روستای مونه شهرستان لنده

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده ناحیه سپاه شهرستان لنده از اعزام گروه جهادی شهید هدایت الله طیب به روستای محروم مونه خبرداد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل  درجمع گروه های جهادی شهرستان لنده اظهار کرد: اردوهای جهادی خدمت رسان کارهای بسیار ارزنده و بزرگی هستند که توسط جوانان مخلص در روستاها و شهرها برگزار می شود واین چنین  برنامه ها هستند که مردم را امیدوار  و جوانان دیگر را نیز تشویق به جهاد در راه خدا می‌کنند.


وی افزود: در این اردوها اهمیت نماز اول وقت جهادگران سفارش شده زیرا که این نماز در دید مردم تاثیر بسیار بزرگی خواهد گذاشت که خدارا شکر جهادگران از اهمیت آن آگاه هستند.


در ادامه سرهنگ روح الله ویسی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی خطاب به مردم روستای مونه گفت:در ۸سال دفاع مقدس جهادشیر مردان و زنان برای دفاع از انقلاب اسلامی را دیدیم و امروز در این شرایط سخت جنگ نرم دشمن حرکتهای مومنانه جوانان همان جهاد است فقط روش آن عوض شده است.


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنده عنوان کرد:در این دوسال اخیر همه به چشم خود  دیدیم که گروه های جهادی از ابتدای بیماری منحوس کرونا چه خدمات ارزنده ای درزمینه معیشتی ،بهداشتی ،و عمرانی و...به مردم شریف شهرستان لنده ارائه کردند.

وی خاطر نشان کرد:امروز نیز گروه های جهادی شهید طیب و رهروان فاطمی به روش دیگر خدمات مورد نیاز شما مردم شریف روستای مونه را به شما ارائه نمودند که جای تقدیر و تشکر دارد.

ویسی خاطرنشان کرد: سپاه ،بسیج و گروه های جهادی همیشه درخدمت مردم خواهند بود و در خدمات رسانی کوتاهی نخواهند کرد.

 مسئول گروه جهادی شهید هدایت الله طیب افزود:گروه جهادی به همراه گروه رهروان فاطمی خواهران باتوجه به درخواستهای مردم روستای مونه با حضور متخصصان خود توانستند خدمات ارزنده ای از قبیل پزشکی، دامپزشکی، کارگاه های آموزشی پرورش قارچ ، دام سبک ، بافتنی با قلاب ،احکام بانوان، مسابقات نقاشی ، مسابقات ورزشی، داروی پزشکی رایگان ، داروی دامپزشکی رایگان ، اهدای جوایز و...را به مردم شریف روستای مونه ارائه نمایند.

سلمان تاج الدینی گفت:ازخداوند منان سپاس گذاریم که توفیق خدمت به مردم را به ماداده وجادارد ازتمام جهادگران شرکت کننده کمال تقدیروتشکر را داشته باشم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha