• شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400070301405
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرپرست اداره آموزش وپرورش اردستان:

۴۳۹۵ دانش‌آموز اردستانی سال تحصیلی را آغاز کردند

۴۳۹۵ دانش‌آموز اردستانی سال تحصیلی را آغاز کردند

ایسنا/اصفهان سرپرست اداره آموزش و پرورش اردستان گفت: امسال ۴۳۹۵ دانش‌آموز با شوق آموختن، راهی مدارس شهرستان اردستان شدند.

احمد خاکسار، امروز (شنبه- ۳ مهرماه) در آیین نواختن زنگ مهر، مقاومت و شور عاطفه‌ها در مدرسه ابوریحان اردستان، اظهار کرد: دانش آموزان شور و نشاط جامعه هستند، اما در ۱۸ ماه گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا مدارس به حالت تعطیل و نیمه تعطیل درآمد.

وی افزود: سلامت دانش آموزان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای آموزش و پرورش شهرستان اردستان در اولویت نخست قرار دارد و هیچ موضوعی نباید سلامت دانش آموزان را تهدید کند.

به گزارش ایسنا، سرپرست اداره آموزش و پرورش اردستان با بیان اینکه بازگشایی مدارس موضوعی مهم است که همه خانواده‌ها به نوعی با آن درگیر هستند و از این رو دارای اهمیت خاصی است، گفت: با تلاش آموزش و پرورش و همکاری شبکه بهداشت و درمان ۱۰۰ درصد مدارس شهرستان آماده برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری هستند، اما برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری در مناطق شهری تابع ستاد کرونا هستیم.

خاکسار گفت: بیش از ۹۰ درصد فرهنگیان شهرستان اردستان تاکنون واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و مشکلی در زمینه سایر واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه امسال چهار هزار و ۳۹۵ نفر دانش‌آموز با شوق آموختن، راهی مدارس شهرستان اردستان شدند، تصریح کرد: از این تعداد، ۴۱۸ نفر کلاس اولی، یک‌هزار و ۱۳۰ نفر متوسطه اول و ۹۵۰ نفر متوسطه دوم و در مجموع ۵۲ درصد دختر و ۴۸ درصد پسر هستند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش اردستان با اشاره به جزئیات بازگشایی مدارس و ارائه آموزش حضوری از اول مهرماه، گفت: جایی برای نگرانی خانواده‌ها وجود ندارد چون هیچ کاری در آموزش و پرورش در این خصوص، بدون هماهنگی با وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا انجام نخواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha