ظهیر محمودی در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه، به پروژه عظیم مهر به جهت اهمیت آن در راستای بازگشایی مدارس اشاره و اظهار کرد: مهمترین مسئولیت و وظیفه در حوزه تعلیم و تربیت مسئله بازگشایی مدارس است چرا که هیچ نوع آموزشی به پای آموزش حضوری نمیرسد.
رئیس آموزش و پرورش بردخون ادامه داد: مدارس کم جمعیت روستایی و دروس مهارتی کاردانش از اول مهر به صورت حضوری شروع به کار خواهند کرد و در سایر مدارس گام به گام با بهبود شرایط و رعایت پروتکلهای ستاد ملی کرونا به سمت بازگشایی حضوری خواهیم رفت.
محمودی مهمترین ثروت و گنجینه یک جامعه را نیروی انسانی خواند و افزود: وظیفه تربیت و پرورش هر جامعه دست معلمها است و وقتی که آنها کارشان را به نحو شایسته انجام دهند این ثروت و گنجینه در جامعه به طور شایسته رشد پیدا میکند و نوید دهنده توسعه همه جانبه جامعه خواهد شد.
وی در ادامه به مشارکت خانوادهها با دانش آموزان و مدارس اشاره کرد و گفت: هر چقدر مشارکت خانوادهها در موضوع بازگشایی و پروژه مهر فعالتر باشند ما میتوانیم در امر تربیتی دانش آموزان موفقتر عمل کنیم.
رئیس آموزش و پرورش بردخون خاطرنشان کرد: مشارکت خانوادهها در این راستا تنها حمایتهای مالی نیست بلکه این مشارکتها باید در تمامی زمینهها صورت گیرد.
انتهای پیام
نظرات